Era o dimineață ploioasă de toamnă.Stăteam cuibărită sub plapuma mea cea călduroasa și așteptam*semnalul de trezire* numit mama.Visam și eu la cai verzi pe pereți când aud ușa deschizându-se și pe Generalul mama în acțiune.
-Trezirea!
-Neața și ție!
-Lasă asta și vino mai repede.Se răcește mâncarea.
-Am și eu ritmul meu!
Mă cobor cu cea mai mare lene din pat și merg să mă îmbrac .Îmi iau eu o pereche de bascheți,blugii mei negri strâmți,un tricou cu imprimeu*Stay calm It's friday* ,îmi îndrept părul cu placa și cobor jos.
-Mamă,ce ai pregătit?
-Clătite cu Nultella și o cană de lapte cald.Până pregătesc mergi să îl trezești și pe Andrew?
-Dar omul ăsta nu are și el alarmă la telefon?
-Mergi și nu mai comenta!
Merg să îl trezesc pe*scumpul* meu frățior,Andrew,de 14 ani.Era o pacoste dar chiar și așa tot frățiorul meu rămânea.
-Andrew ,trezirea!
-Du-te și lasă-mă!Mi-e prea somn.
-Ce vrei să îți fac dacă stai să te uiți la păpuși Barbie până târziu?
-Nu sunt păpuși Barbie ,ok?Sunt roboți cu...
-Bla bla bla.Hai repede jos!
Ies din cameră și cobor să mănânc.Când eram gata apare si monstrulețul de Andrew.
-Acum se vine?Ce ți-a luat atât?
Îmi face un semn.
-Oooo.Deci azi nu s-a sculat numai soarele nu-i așa?
-Taci din gura!
-Nu te aprinde că deja ești roșu la față.Cred că o să plec ca să nu se creeze vreun incendiu pe aici.Pa mamă!
Ies pe ușă și simt cum îmi vibrează telefonul.Mă sună Sara.
-Ce faci?
-Bine tu?
-Te așteptam pe tine.
-Unde ești?
-La intersecție.
-Stai acolo că ajung acum.
-Ok.
Mai merg puțin și o văd pe Sara.Stătea și se uita într-un punct fix.
-Ce faci tu?După ce te uiți?<3
-Mă uit după un băiat sexy cu mușchi și ochi albaștri.
-Tu ești nebună?
-Uită-te la bunăciunea aia.
Mă uit și văd o bunăciune.Seamănă la corp cu Zayn doar că avea părul brunet.
-Am înțeles acum.Mișcă la școală!
-Fine...
Prinsă în poveștile mele cu Sara mă ciocnesc de unul dintre grupurile lui Zayn.
-Tu nu vezi pe unde mergi?(Jake)
-Ăăă...Scuză-mă(Eu)
-Las-o în pace Jake.Nu ți-a făcut nimic rău(Zayn)
Jake merge mai departe și Zayn vine la mine și îmi spune:
-Scuză-l dar e foarte îngânfat...
-Nu are.........nimic.Mulțumesc....pentru....știi tu........
-Nu ai pentru ce.Mai vorbim.
Pleacă iar eu eram încă în stare de șoc.Zayn a vorbit cu mine?
-Alooooo pământul către Emma!
-Hăă!?Ce?
-Hai la ore prințesă adormita.
-Ok.
Mă duc la cursuri unde eram foarte plictisită.Ies de la ore și mă îndrept spre casă când fițoasa școlii,Selena se îndreaptă spre mine.
-Ce faci,ochi de aragaz?
-Ce dracu vrei?
-Nu mă lua cu tonul ăsta .Am văzut că ai vorbit cu Zayn.Nu îmi place că ți-a luat apărarea.Dacă te mai prind că vorbești cu el o să regreți.
-Da bla bla bla .Am mai auzit chestia asta.Altceva nou nu ai?
-Fetelor,hai să plecăm.
Se vede că am enervat-o.Mă bucur când reușesc .Am ieșit pe poarta școlii când cineva mă strigă.Era...