Taigi.
Dar viena diena.
Dar daugiau nesėkmingų bandymų.Bandžiau radusi šautuvą savo brolio stalčiuje nusišauti, tačiau iš ginklo tik pabiro konfeti.
Bandžiau perkaisti saulėje, tačiau tik nusideginau sau nugarą, ir ji raudonavo tarytum šviesaforas.
Bandžiau gauti diabetą ir prisivalgiau torto, tačiau tik gavau siaubingą pilvo skausmą. Mano katė, suėdusi ne mažiau nei aš, šliaužiojo pakampėmis ir į spoksojo tuščiu žvilgsniu į sieną. Matyt, jai buvo ne geriau, nei man.
Jau pradėjau rašyti naują, dar vieną sąrašą, dėl ko noriu mirti (jis prasidėjo mano matematikos mokytojos antakiais), kai mano katei ėmė nebeskaudėti pilvo.
Nes ji nusprendė išsivemti tiesiai man po kojomis.
Vėmaluose dar galėjai įžvelgti rožinį glajų. Nusprendžiau tai irgi įtraukti į savo sąrašą.Taigi, atsikėliau iš fotelio ir nuėjau link virtuvės atsinešti popierinių rankšluosčių tam rožiniam grožiui išvalyti.
Ir... Paslydau. Ir tiesiai man ant galvos nukrito kavos stalelis, kurį krisdama užkliudžiau ranka.
Taip aš ir numiriau.
Gulinti veidu rausvuose savo katės vėmaluose.
Tikrai ne tokia garbinga pabaiga, kokios tikėjausi, tačiau vis šis tas.
O tada atsimerkusi ir pamačiau...
Neee, čia jau kita istorija.--------------
Taigiiiii, istorija baigta! Turiu idėją antrai daliai!
Rašykite komentaruose, ar jums patiko šita istorija ir ar norit antros dalies.^^ meow
YOU ARE READING
Mano giltinė pasiklydo
HumorŠiais laikais žmogui ir numirt ramiai neįmanoma. Dvi dalys- „mano giltinė pasiklydo" ir „nelaimingos sielos; kaip aš pabuvojau pragare", abi šitame albume.