Cap #1

75 6 8
                                    

Water Clan:
Blana Argintie stralucea.Silver Paw se uita la cer.Isi aducea aminte niste lucruri dureroase.Cum parintii ei s-au sacrificat pentru ea si pentru... fratele ei... insa nu il mai tine minte.Dar crede ca e in viata si e pe undeva prin padure.Cautand-o si el pe ea...



De dimineata Galaxy Eyes fu chemata de catre FlowerStar.
-Da lidera mea,ce e?
-Vreau sa conduci patrula de dimineata.
-Dar...
-Stiu ca trebuie sa ai grija de WhiteKit si HappyKit dar trebuie sa te mai si misti.
-Prea bine.Pe cine iau?
-Pe BlackSpirit,Silver Paw,Raven Cloud si LeafTail.Si te rog sa ii spui si lui Blue Flower sa vina la mine.
-Desigur.



Patrula pleca.Blue Flower se duse catre vizuina liderei.
-Da Flower Star?De ce m-ai chemat?
-Dupa cum bine stii soseste anotimpul ghetii.Si avem nevoie de cat mai multe provizii acum.As vrea sa organizezi azi pisicile.FoxHeart mi-a spus ca simte ca zi va fi ger.Deci hai sa ne apucam de treaba.
Lidera iesi si se urca pe piatra mare.
-Am un anunt.Batrana noastra Fox Heart a spus ca simte ca zi va fi ger.De accea i-am dat indatorirea lui Blue Flower sa va organizeze la treburi.Poti incepe Blue Flower:
-HawkClaw si AshFur acoperiti cu spini vizuina puilor si mai puneti frunze inauntru.Black Wing,Fox Heart si Forest Paw vreau sa intariti intrarea.Bird Leaf o vei ajuta pe Purple Flower sa stranga provizii de plante pentru iarna.LionTail si TigerLight schimbati asternuturile iar,eu si Fern Foot vom sapa o groapa pe care o vom umple cu frunze si vom pune hrana.Flower Star ne va supraveghea pe toti.S-a inteles?
-Da.
-Atunci haideti!
Pisicile se apucara de treaba.

Primul capitol!!!

Warrior Cats RPUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum