Karakter tanıtımî

52 4 6
                                    

Selin Akkaya : Babası İzmir'de ünlü bir şirketin patronu. Ve de çok yalnız bir kız. Ablasıyla birlikte evlerinde yaşıyorlar. Daha önce hiç sevgilisi olmadı ve de kimseye de aşık olmadı ya da hoşlanmadı. Okulda tüm derslerde iyi,kötü olduğu dersler geometri ve Almanca.Mantı en sevdiği yemek. Tatlı olarak çikolatalı sufle ve baklava yemeye bayılır. Çikolatalı her şeyi yer ve içer tam bir çikolata hastası. Eylül adında bir ablası var. Mivra ve Burak Selin'in çocukluktan beri yanında olan iki en yakın arkadaşı.

Selin'in anne ve babasının trafik kazasında öldüğünü bilen kişiler sadece ablası Eylül, Mivra ve Burak. Kimse anne ve babası olmadığını bilmiyor. Hatta trafik kazasi geçirdiğini bile bilmiyorlar.

Kerim Çağlayan : Çağlayan Holding'in sahibinin oğlu. Ve de okulun yakışıklı ve popüler çocuğu. Tek çocuk. Ailenin göz bebeği. Anne ve babasına yakın bir evde Çağın ve Selimle birlikte yaşıyor. Dersleri orta düzeyde çok iyi olduğu üç ders var. Almanca, geometri ve fizik. Pizza ve patates kızartması-köfte ikilisini yemeye bayılıyor. Tatlı olarak da künefe yemeye bayılır. Latte içmeyi çok sever.

Ciddi anlamda sinirlenmediği zaman sigara içmez. Ve Kerim'in sigara içtiğini bilen kişiler ise dosrum dediği adamlar olan Çağın ve Selim.

Mivra Arsoz : Selin'in bebeklik arkadaşı. 2 yaşından beri arkadaşlar. Ve Mivra Selin'in herşeyini bilen biri. Bir ablası ve bir kız kardeşi var. Mivra'nın bir vine hesabı var ve burada yaptığı vinelarıyla biraz ünlü biri. Mivra tam bir takipçi hastası, ve biraz da şıpsevdi bir kız. Ama yalana katlanamaz. Bir arkadaşı yalan söyledi diye onunla konuşmayı kesti. Tüm erkekler Mivra'nın peşinde. Ama Mivra sadece bir erkeğin peşinde. Çağın. Mantı pizza ve patates kızartması yemeye bayılır. Tatlı olarak cheesecake ve baklava yemeyi seviyor.

Mina Kutlu : Selin'in Ankara'dan İzmir'e taşınınca okuduğu okulda edindigi ve de sonradan dostu olan insan. Annesi ve babası dışında o da-mivra kadar olmasa da-herşeyini biliyor. Gülüşü yüzünden hiç eksik olmaz üzgün olduğunuz zaman gülüşüyle bile moral verebiliyor. Küçük bir erkek kardeşi var. Aşk nedir bilmeyen ve aşka inanmayan biri. Tüm dersleri çok iyi. Mantı döner ve patates kızartması yemeyi seviyor. Tatlı olarak da sufle ve kadayıf tatlısını yemeye bayılır. Ve de sıcak çikolata içmeye bayılır.

Emir Demir : Kerim'in kardeşim dediği insanlardan sadece biri. Kerim'in her şeyini biliyor. Çapkın ve çapkın olduğu kadar da yakışıklı bir oğlumuz. Ve de okulun popüler çocukların arasında bulunur kendisi. Birçok sevgilisi oldu ama Mivrayı görünce âdeta ona tutuldu. Küçük bir kız kardeşi var. Kuru fasulye-pilav iskender ve pizza yemeye bayılır. En çok pizzayi seviyor. Tatlı olarak baklavaya bayılır. 1 tepsi baklavayi önüne koyun on-on beş dakikaya bitmis olur. Yiyip yiyip kilo almayanlardan. Kahve içmeyi seviyor.

Selim Demir : Kerim'in kardeşim dediği insanlardan sadece biri. Arada sırada yaptığı espiriler ve soğuk yüz hatlarıyla ünlüdür. Okulun popüler çocukların arasında bulunur kendisi. Daha önce hiç sevgilisi olmadı. Ve de aşka pek inanmayan biri. Küçük erkek kardeşi ve bir ablası var. Tum dersleri orta düzeyde. Yemek olarak kuru fasulye-pilav dürüm ve pizza yemeyi çok seviyor. Tatlı olarak kadayıf tatlısına bayılır. İçecek olarak da kahve içmeyi seviyor

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yalnızlıktan Doğan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin