Ο Πέρλας

132 8 4
                                    

Μια φορά κι έναν καιρό,στη μακρινή ροζ κοιλάδα ,ζούσε ο μικρός χαριτωμένος Πέρλας.Ο Πέρλας ήταν ένα γλυκό σκυλί γεμάτο όνειρα.Ζούσε ανέμελα κοντά στη λίμνη Σιένα ,σε ένα σπίτι που ήταν φτιαγμένο από άνθη.Ο Πέρλας ήταν πάρα πολύ χαρούμενος.Η ροζ κοιλάδα ήταν γεμάτη λουλούδια που μοσχοβολούσαν,υπήρχαν χιλιάδες χρωματιστά πουλιά που συνεχώς κελαηδούσαν,υπήρχαν ποτάμια και καταρράκτες.Ο Πέρλας ζούσε ήρεμα κι αρμονικά ώσπου μια μέρα,μια άσχημη μέρα,τα ποτάμια και οι καταρράκτες στέρεψαν,τα λουλούδια μαράθηκαν και τα πουλιά έπαψαν να κελαηδούν.Ο Πέρλας έπεσε σε βαθιά θλίψη,ήταν τόσο δυστυχισμένος..Μέσα στη στεναχώρια του όμως,βρήκε τη λύση!Η Πολύχρωμη κοιλάδα που ήταν 19 πατούσες ελέφαντα μακριά ,ήταν γεμάτη νερό.Ο Πέρλας λοιπόν,ξεκίνησε μαζί με τους φίλους του ,τα πουλιά και τους δυο φίλους του ελέφαντες,τον Ρίκο και τον Σπέντα,για τη Πολύχρωμη κοιλάδα.Την επόμενη μέρα,με τη πολύτιμη βοήθεια του Ρίκο και του Σπέντα,κατάφεραν να είναι εκεί!Τα πουλιά μετέφεραν με τα ράμφη τους ένα τεράστιο πέπλο με σπόρους φυτών ενώ οι ελέφαντες με τη δύναμη τους μετέφεραν ένα πέπλο γεμάτο νερό.Οι φίλοι μας επέστρεψαν στη ροζ κοιλάδα και αμέσως άρχισαν να διασκορπίζουν τους σπόρους παντού ενώ ταυτόχρονα γέμιζαν τις σχεδόν  άδειες από νερό,λίμνες.Η χαρά κι η αρμονία επέστρεψαν στη ροζ κοιλάδα χάρη στον Πέρλα , ο οποίος με τη δύναμη της ψυχής του κατάφερε να σώσει ότι αγαπά,την κοιλάδα του..Γιατί,όταν αγαπάς κάτι προσπαθείς για αυτό με όλη τη δύναμη της καρδιάς σου!

Γιατί,όταν αγαπάς κάτι προσπαθείς για αυτό με όλη τη δύναμη της καρδιάς σου!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Μικρό παραμυθάκι μουWhere stories live. Discover now