chapter 3

103 10 2
                                    

"Huarg!!! Bestnya dapat tidur sekejap"ujar bomi sambil mengusap lembut matanya. "Yoon bomi!!! Irona!!!(xreti nk eja)kawan kawan kamu dah sampai ni!"jerit pn yoon. "Nea omma"balas bomi. "Jap. Bkan kne pergi rumah nauen ke? Knapa diorang datang sini?"omelnya sambil mendongakkan kepala untuk melihat jam yg tergantung di dinding. "Patut la...dah pukul 8.30. Janji kul lapan. Adoi apalah. Yoon bomi yoon bomi"omelnya seorang diri.

"Yang kau termenung lagi tu apasal. Dah puas kami tunggu tau, tk datang datang. Kanji nk pi rumah aku and pi mall same same ni dh kul 8.30"ujar chorong. "Hehe sorry. OK aku pi mandi skang ugak"balas bomi sambil mencapai tualanya. "Cpat sikit"arah eunji. "Ye".

Skip di mall...

"Kau nk beli apa?"tnya si maknea kpd aku. "Ntah LA"jawabku sambil melilau lilau barang yang ingin dibeli. Tiba Tiba..."anyyeong nauen shi~". "Ehhh? Got7?!"jawab nauen sedikit terkejut. "Nea"jawab got7 serentak. "Korang wq pe Kat sini?"tnya nauen. "Nama lagi shopping mall. Of course LA shoppingkan?"jawab si leader got7,jb. "A'ahkan. Lupa lak". "Gwencana"jawab Jackson. "Jomla join kitorang"ajak chorong. "OK gak"jawab bam bam. "Jomlah kalau camtu". "Korang pergilah dlu. Aku nk pergi pusing pusing dlu"ucap bomi. "Ok. Jangn sampai sesat. Jom guys"ajak nauen. "Nea"jawab bomi. "Annyoeng"ucap got7 n apink sbelum pergi. "Annyoeng"balas bomi lalu sambung berjalan.

"Bomi?"ucap seseorang. Bomi yang sedang asyik berjalan pun memusingkan badannya ke arah suara yang memanggilnya. "Luhan?"soal bomi pule. "Nea. Buat apa Kat sini sorang sorang?"tnya luhan. "Saja pusing pusing. Datang dgn kawan sbenarnya tpi berpecah. "Oh. Kalau camtu jomlah pi pusing pusing"ajak luhan. "Kajja"Japan bomi dgn penuh semangat.

Setelah beberapa minit mereka pusing, luhan merasakan seperti ada yang mengekori mereka. *pasti vempaire* ujar luhan DLM hati sambil memerhatikan keadaan sekeliling. "Gwencana?"soal bomi. "Ah,gwencana. Jom". "Nea"jawab bomi. *aku rasa macam Ada org ikut aku dgn luhan je*detik hati bomi tetapi dia menhiraukannya.

••••••••••••••••••••••••••••••••

K sampai sini dlu. Sbenarnya nk sambung lagi tpi xsempat. Vote k? Thank you. Bye~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Werewolf And Human Where stories live. Discover now