Die kus voelde zo goed. Het leek alsof de wereld even stil stond, niets bewoog of ging heen en weer, alles stond stul. Behalve wij. We stopten de kus en hij keek me diep in mijn ogen aan. "Laten we dit opeten en dan naar mijn huis gaan" zei hij. We aten al het eten op en liepen over het strand naar zijn huis. Hij woonde maar 3 huizen verderop, dat is handig. Toen we zijn huis binnenkwamen draaide hij zich om en trok me naar hem toe. Hij kuste me en ik kuste hem terug. Het was geweldig. We liepen naar de bank en gingen zitten, maar net toen we weer aan het zoenen waren hoorde ik achter ons iemand zijn keel schrapen. Verschrikt keek ik op en zag een jongen die veel op Mees leek maar dan iets ouder. Mijn wangen kleurden rood en ik stond op en stak mijn hand uit. De jongen pakte mijn hand vast en schudde hem. "Hoi ik ben Kate." "Hoi ik ben Robbin, ik ben de broer van Mees." Robbin liep al naar de bank en ging naast Mees zitten. Ik ging wat ongemakkelijk naast Robbin zitten want hij ging precies tussen ons in zitten. De hele avond was een beetje ongemakkelijk, Robbin wilde niet weggaan en bleef bij ons. Telkens als ik naast Mees ging zitten ging hij er tussen zitten. Ik zag de boze blik van Mees telkens afglijden naar Robbin, maar die had niks door.
"Ik ga maar eens naar huis.. Het is al laat" zei ik. Robbin stond meteen op maar Mees was hem boor en trok me naar de deur. Hij liep mee tot het eind van het pad en zei "Sorry voor Robbin, ik weet echt niet wat die idioot deed vanavond." "Het geeft niks. De volgende keer moeten we gewoon afspreken als hij er niet bij is" en ik keek hem aan. Hij kuste me, en weer voelde het zo goed.
Toen ik weer thuis was kwam Milou meteen naar me toe en vroeg hoe het was gegaan. Ik vertelde alles en ze lachte me keihard uit. "Wat een rare gast hahaha die Robbin." Ik knikte en glimlachte, dit was tenminste eend date om nooit te vergeten. De rest van de nacht hebben we films gekeken en hard gelachten.
JE LEEST
You're My Sunshine
RomansHet was een warme avond en Mees en ik zaten op het strand. Dat is wel een voordeel, een rijk vriendje die aan het strand woont. "Kate.." zei Mees twijfelend."Ik moet je iets belangrijks vertellen, maar beloof me dat je er niet boos om word." Ik keek...