I. 05:00

127 5 3
                                    

"I know it's 5 in the morning, morning, "

-"Cholera jasna..."- pomyślała studentka słysząc głosy dochodzące zza okna. Zerknęła na zegarek.

Piąta.

-"Ja rozumiem, że wy macie swoją przyszłość gdzieś, ale ja dzisiaj muszę iść do szkoły. I chce się wyspać!"- krzyknęła w myślach i wstała z łóżka. Burza czarnych, loków łagodnie podskoczyła na jej głowie. Chwyciła leżący pod ręką lekki szlafrok i zakryła swoje prawie nagie ciało.

Po chwili znalazła się na balkonie i marszcząc brwi patrzyła, co to za idioci, budzą wszystkich sąsiadów. Na środku brukowanej ulicy szła, lekko się zataczając, czwórka chłopaków mniej-więcej w jej wieku. Nie przyciągnęli by jej uwagi, gdyby nie to, że jeden z nich, wysoki chłopak o czarnych włosach, ułożonych w dość nietypową fryzurę, miał nieco nie tutejszą urodę. Z ubioru i zachowania przypominał "typowego" Włocha. Pewny siebie krok. Szarmancko rozpięta koszula pokazująca połowę klatki piersiowej i wysoko podwinięte rękawy odsłaniające niesamowicie umięśnione ręce. Jedyne co jej nie pasowało to skośne oczy.

Wzrok czarnowłosej powoli podążał za chłopakiem. Aż zapomniała, że chciała na nich nakrzyczeć, że są za głośno.

_______

To miało zostać opublikowane pierwszego tylko zapomniałam XD

Sorry
Tego jeszcze ni widzieliście planowałam z tego zrobić długi ff ale jak pewnie przeczytaliście w opisie to będzie się składało z trzech części więc super długie nie będzie

Każdy następny rozdział będzie publikowany pierwszego każdego miesiąca (listopad i grudzień) bo tak sobie postanowiłam No kto mi zabroni XD

I to w sumie chyba na tyle zostawcie swoje opinie wiem że rozdział krótki ale ja takie lubię ^^

Drunk in the morning...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz