Rin, jun dn astro pergi ke tempat dye org selalu lpk. Rin menumbuk dinding melepas geramnye. Dye masih x puas. Ikot kn hati nk jer dye belasah got7 sampai pengsan!!
Jun; noona, jgn lh mrh lagi. Jun ok lh.
Rin; noona geram lh dgn got7 tu. Dh lh mamat poyo yg tolak jun tadi tu cari pasal dgn noona pagi tadi. Nasib baik ade si rocky, klau x dh lama noona belasah dye pagi tadi tau.
Jun;ㄟ(≧◇≦)ㄏ gomawo noona. *peluk rin*
Rin; waeyo?? O_o
Jun; sbb dh jadi noona yg terbaik utk jun. Noona selalu caring pasal jun. Gomawo (>^ω^<)
Rin; kyeopta!! *cubit pipi jun*
Jun; jun memang comey pon. Hehehe...
Astro hanye melihat. Rin, klau jumpa jun memang selalu palau dyeorg. Jadi sabar jelah. Selepas habis drama yg dibuat oleh rin dn jun, mereka semua pon mkn bekal yg dibawa oleh jun tadi.
Habis waktu rehat, rin dn astro hantar jun ke kelasnye. Takut jun kena buli dgn got7 lagi. Jun mencium pipi rin sebelum masuk ke kelasnye. Selepas itu, mereka pergi ke rooftop. Dye org malas nk masuk kelas sbb skrg waktu sejarah. Waktu yg paling dye org benci.
Moonbin; wei, aq bosan lh.
Mj; aq pon. Jom main true or dare nk??
Eunwoo; ok jer. Kjap aq cari botol.
Eunwoo mencari botol disekitar rooftop tu. Dye terjumpa botol arak dn terus mengambilnye dn menghampiri astro dn rin. Mereka semua duduk dlm bulatan. Eunwoo pon memusingkan botol tu. Dn botol tu berhenti tepat ke arah sanha.
Eunwoo; true or dare??
Sanha; ofc dare *smirk*
Jinjin; menari touch my body now!!
Sanha; music??
Jinjin; Mj. Open music..
Mj; ai ai kapten!!
Mj pon memasang lagu touch my body dr iphonenye. Sanha pon memulakan tariannye. Moonbin merakam tarian sanha. Rooftop tu mula bising dgn gelak rin dn astro. Mcm² dye org cabar.
Eunwoo; ok ni last. Siape yg kena dye kena belanje kite semua termasuk jun gi melancong luar negara ok??
Rocky; hrp² rin yg kena. Dye kn kaya. *gelak*
Rin; amboi kau. Aq hrp rocky yg kena
Eunwoo; woi dh lh. Kite tgk siape yg kena.
Eunwoo pon memusingkan botol itu. Rin dn rocky melihat botol itu dgn teliti. Mulut dye org x henti² bergerak. Rin ckp rocky, rocky pulak ckp rin. Astro pulak hanye mmengeleng kepala melihat telatah rin dn rocky yg mcm bdk kecik.
Eunwoo; org yg kena belanjer kite semua ialah....
*di rumah rin*
Rin; omma, rin dgn jun dh blik!
Omma; rin dh blk pon. Lama omma tunggu. Rin dgn jun gi lh naik dulu, siap² nk gi mkn mlm dkt luar. Ok?? Jun bwk x baju nk tido kat sini??
Jun; x bwk. Sbb masa jun tido sini, noona ckp baju tu tinggal jer nanti klau nk tido kat sini lagi x yh bwk baju.
Omma; ok lh klau mcm tu. Dh gi naik mandi.
Rin&jun; nae omma....
Mereka berdua pon naik ke bbilik masing². Di dlm bilik, rin merebahkan bdnnye diatas katil. Dye mengambil iphonenye. Dye memandang iphonenye lama.
Rin; kenape oppa x call aq lagi?? X kn dye x sampai korea lagi kot. *mengeloh* . Oppa tipu rin!! Rin x nk ckp dgn oppa lagi dh!
Rin mencapak phonenye diatas katil dn bangun dr katilnye. Dye mencapai towelnye dn melangkah masuk ke dlm bilik air untuk mandi. Baru jer dye nk masuk ke dlm bilik air, phonenye berbunyi lagu "can't help myself by eric nam". Dye memberhentikn langkahnye dn mencapai phonenye. Tanpa melihat nama pemanggil, rin terus menjawap panggilan itu.
//dlm talian//
Rin; yeoboseyo?
???; annyeong my lovely saeng!!
Rin; ni sape ni?
???;yah! Oppa baru gi sehari dh lupa suara oppa ke? Nampak sgt rin x syg oppa.
Rin melihat kembali nm pemanggil itu. Dye terkejut bile org itu ialah xiumin.
Rin; ouh oppa, mianheiyo. Rin bkn lupa. Mianhei.
Xiumin; hahaha.... Gwenchana. Oppa yg patut minta maaf kt saeng oppa.
Rin; wae??
Xiumin; yelah sbb oppa lambat call rin. Mianhei saeng. Oppa bkn x nk call saeng oppa ni. Cuma manager oppa tu beri banyak sgt keje kena buat persembahan lh, practis lh banyak lagi lh. Oppa hrp rin phm.
Rin; rin phm. Mesti oppa penat kn?? Kesian oppa, baru jer sampai korea tu dh kena mcm². Lps tu kena call rin lagi. Mesti oppa x dpt rehat kn?
Xiumin; hahaha... Gwenchana. Oppa dgr jer suara saeng oppa ni terus hilang semua penat oppa. Hahaha..
Rin; yelah tu. Ok lh oppa, rin nk gi mandi nk siap² gi mkn mlm dgn omma, appa dgn jun. Nanti kite buat video call pulak. Ok??
Xiumin; ok saeng. Bye. Saranghae. Lagi satu kirim salam syg dn rindu oppa dkt omma, appa dgn jun tau.
Rin; nae. Bye. Nado saranghae.
//tamat talian//
Rin pon menamatkan talian. Dye melangkah menuju ke bilik airnye semula. Senyuman x pernah lengkang dr mulutnye. Selepas siap mandi dye pon bersiap².
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
Mian kalau x best. Mian kalau banyak typo. Kajja kite ke next part.
YOU ARE READING
Kingka Vs Queenka
FanfictionRin; woi!! Asal kau tolak saeng aq?!! Young jae; saeng kau ye?? Patut lh sama mcm kau. Pabo!! Rin; kau ni kn!! *tumbuk young jae* Rocky; dh lh tu rin. Jun; noona, jun ok lh. Kajja kite gi. Rin; kau terlepas ari ni. Kalau aq nmpk kau tolak or bul...