1

17 4 9
                                    

"Oppa!! Oppa nak keluar lagi ke?"

Aku menjerit memanggilnya namun tiada seberang reaksi pun yang dia bagi.Aku memegang erat tangannya cuba untuk memberitahu bahawa aku tidak suka dengan tindakannya itu.Yang sebaliknya pula berlaku,dia merentap kasar tanganku.

Aku tidak mampu lagi berbuat
apa-apa hanya sekadar melihat dia pergi tanpa kerelaan aku.Aku menarik langsir sedikit memerhati dia keluar.Sayu aku melihat dia menaiki kereta dengan seorang perempuan yg aku sendiri tidak kenali.

Itulah suami aku,Byun Baekhyun.Aku tak pasti jika aku patut panggil dia sebagai suami aku.Sudah hampir sebulan kami mendirikan rumah tangga bersama.Dulu,sewaktu aku mula-mula mengenali dia perangainya tak lah sebegitu liar. Dulu,Baekhyun sangat baik bagi aku hingga aku menganggap dia sebagai satu-satunya lelaki yang terbaik bagi diriku.

Tapi..semua tu tak lama.Selepas saja aku berkahwin dengan dia baru aku tahu siapa dia yang sebenarnya.Aku masih ingat,tak sampai 2 hari kami berkahwin...Baekhyun mula menunjukkan sisi liarnya yang sebenar.Walaupun begitu,dia tetap suami aku dan aku tetap sayangkan dia.

"Kringg..kringg"

Lamunanku terhenti.Aku segera menyeka air mataku sebelum mengangkat panggilan telefon tersebut.

"Yeoboseyo,J..Joy imnida"

Aku cuba mengawal suaraku semampu yang boleh.

"Joy..bila kamu nak jenguk omma & appa?"

"Om..omma? Joy..bukan tak nak balik tapi.."

"Tapi...apa? Dah lama sejak kamu kahwin dengan Si Baekhyun tu langsung kamu tak jenguk omma & appa"

"Bukan apa..Baekhyun tu sibuk omma.Nanti.."

"Tit..titt"

Aku mengeluh sambil meletakkan ganggang telefon.Berapa lama lagi aku nak tipu omma & appa aku? Diorang langsung tak tahu yang aku terseksa tinggal kat sini.Setiap masa aku dikawal ketat oleh Baekhyun. Hidup aku dah tak sebebas sebelum ini.

Aku merebahkan badanku di atas katil.Jam di dinding baru menunjukkan pukul 9.45 p.m.Kalau ditunggunya Si Baekhyun tu,memang lewat malam baru dia akan balik.

~~~

Lenaku terganggu.Aku merasakan seperti ada tangan-tangan nakal sedang mengusap ubun-ubunku.Aku membuka mataku dan tepat sekali jangkaan aku.Baekhyun telah pulang.
Baekhyun yang perasan aku terjaga mengangkat tubuhku supaya aku turut berada dalam posisi yang sama dengan dirinya.

Kini,aku duduk diatas katil berhadapan dengan Baekhyun a.k.a
suami aku.Baekhyun merapatkan wajahnya dengan ku.Jelas aku terhidu bau alkohol yang kuat dari Baekhyun.
Aku merenung matanya.Nampaknya,
dia tak sedar apa yang sedang buat sekarang..dia masih mabuk.

Aku sekadar memerhati tangannya yang mengusap-ngusap lembut wajahku.Gerun juga aku melihat matanya yang galak memandang tubuhku.Aku menepis tangannya dan cuba turun dari katil."Bukannya hari ini,Baekhyun!" rintih ku.

Langkahku pantas menuju ke pintu bilik tidurku.Tujuan aku satu..aku perlu keluar! Habislah aku..pintu terkunci.Aku berdegil memulas tombol pintu tersebut namun tetap gagal.

"Hahaha..Why my babe? Don't want to play with me tonight?"

Tanganku bergetar mendengar suara Baekhyun.Perlahan-lahan aku memusingkan badan.Aku melihat Baekhyun berjalan ke arahku dengan terhuyung-hayang.Aku jatuh terduduk memeluk erat kedua-dua kakiku.Aku menundukkan wajah menahan air mata yang bercucuran keluar.

Baekhyun duduk menghadapku.Dia mengangkat wajahku dan menyeka air mataku.

"Kenapa nangis? Oppa takkan sakitkan Joy pun.."

Baekhyun memelukku.Kemudian,dia menciumku sedalam-dalamnya.Aku berhenti menangis.Kini,aku hanyut dalam dirinya.Aku cair dengan setiap ciuman yang Baekhyun berikan.Aku dapat rasakan tangan Baekhyun merayap di tubuhku.Perlahan-lahan Baekhyun melucutkan pakaianku.

Aku tidak tahu mengapa aku tidak melawan.Aku sekadar membiarkan Baekhyun memperilakukan aku sebegitu.Nun sudut di hatiku,ada sesuatu yang mengatakan yang aku tidak patut jadi begini.

Namun,aku tidak peduli kerana aku sibuk menikmati setiap ciuman yang aku terima.Aku suka sedalam mana ciuman yang Baekhyun berikan. Setiap kali itu juga aku dapat merasakan kehangatan bibiranya yang bersentuh dengan bibirku.

Baekhyun mencempong tubuhku naik keatas katil dengan ciuman yang masih lagi belum dileraikan.
Sekarang,Baekhyun berada di atasku.
Dia masih lagi asyik mencium ku.
Aku sedar yang dia mula melucutkan pakaiannya....aku? Kaku.

Ciuman Baekhyun kini beralih tempat.Perlahan-lahan bibir Baekhyun kini merayap turun ke pangkal leher ku.

"Arghh!!"

Aku mengerang menahan sakit apabila Baekhyun meninggalkan
"love bites" di pangkal leherku.Aku kini baru sedar apa yang akan berlaku selepas ini.Aku bergelut untuk menolak badan Baekhyun. Aku mula cemas kerana usahaku gagal.

"No place to run away from me huh,babe?"

Baekhyun mengukirkan senyuman senget dibibirnya.Aku tahu yang aku telah masuk kedalam perangkapnya.
Kini,aku sekadar menunggu apa yang bakal Baekhyun lakukan seterusnya.
Aku takut.Aku takut..sebab yang didepan aku sekarang bukannya Baekhyun yang sebenarnya.Dia masih lagi belum sedar sepenuhnya.

Bagi Baekhyun,ini baru sahaja permulaan...


<TBC>

SO,MACAM MANA FF NI?
TERLALU BYUNTAE? MIANHAE,HOHO..😷

VOTE [✔]
COMMENTS [✔]

You,Kiss,Love   [Baekhyun × Joy × V ]Where stories live. Discover now