Chapter Ni Author Buat Sempena Cuti Sekolah Yang Dah Habis & Esk Sklh dah mula 🎉 Author dlm hati ➡ 😭😱
"Dah pagi ke?" rengek ku.Aku masih lagi mamai.Aku terdengar satu dengkuran halus disebelah ku. "Baekhyun?" Bisik hatiku.Aku dapat merasakan tangannya yang erat memeluk pinggangku.Tanpa diduga, semua yang berlaku malam semalam kembali menerpa mindaku.Sedikit air mata mengalir dan membasahi pipiku.Aku memusingkan badanku agar berhadapan dengan Baekhyun.Aku mengusap wajahnya perlahan.Aku tersenyum melihat wajahnya ketika tidur.
Cukup menenangkan jiwaku dan membuatkan sedikit sebanyak rasa benciku terhadapnya selama ini hilang begitu sahaja.Aku mengucup pipinya.
"Aku sayang kau,Byun Baekhyun"
Ucap ku perlahan agar tidak mengganggu lenanya."Joy.."tersentak aku ketika mendengar apa yang baru dikatakan oleh Baekhyun.Cepat-cepat aku menutup mata ku dan berpura-pura tidur."Joy,kau dah bangun?" aku sekadar mendiamkan diri dan meneruskan lakonan aku.
Tidak lama kemudian,aku dengar bunyi air pancuran dibuka.Setelah pasti Baekhyun berada di dalam bilik air,aku perlahan-lahan membuka mataku.Aku bangun dari katil dan mencapai tualaku.Aku terus melilit badanku yang terdedah itu.
Aku mengutip baju milikku dan juga baju milik Baekhyun yang berada di atas lantai.Aku masukkan semua pakaian itu ke dalam bakul. Seterusnya,aku berjalan ke arah sliding door dan menarik langsir agar cahaya mentari dapat menerobosi masuk ke dalam bilik.
Wajahku yang tersenyum terus bertukar sayu tatkala aku berfikir mengenai Baekhyun.Adakah selepas ini dia akan melayan aku seteruk sebelum ini?Sekali lagi lamunan ku terhenti.Aku merasakan sepasang tangan memeluk ku erat daripada belakang.
"Sayang dah bangun?" meremang bulu romaku apabila suara Baekhyun menerjah pendengaranku.Aku meleraikan pelukannya dan berjalan ke bilik air.Baru sahaja aku ingin menutup pintu bilik air tersebut, Baekhyun menahan daun pintu tersebut daripada terkatup.
"Sayang..nak mandi sama-sama boleh?" Kata Baekhyun."Ah,sudah!
Perangai byuntae dia datang balik!"
Cepat-cepat aku menutup pintu dan menguncinya."Kau tak perlu tunjuk innocent sangat lah,Joy!Aku dah banyak kali cuba tubuh kau..hahaha"
Aku mengetap bibir mendengar apa yang dikatakan oleh Baekhyun.Rasa geram dan malu bercampur aduk.
"Haih..sabar Joy.Dia tu suami kau"
aku cuba memujuk diriku sendiri.~~~
Selesai sahaja aku bersihkan diri dan memakai pakaian, aku melangkah ke arah katil.Aku curi-curi pandang ke arah Baekhyun dari ekor mataku.Dia sekadar berdiri memerhatikan apa yang aku buat.Aku mengendahkan semua itu.
Selimut ku tarik dan cadar katil tersebut turut ku tanggalkan.Aku meluru ke pintu.Baru sahaja aku memegang tombol pintu,tanganku ditarik oleh Baekhyun.
"Apasal kau cabut?" soalan Baekhyun itu aku jawab dengan satu pandangan kosong kearahnya. Baekhyun mengerling ke arah cadar yang aku pegang.Dia tersenyum.
"Aku sentuh kau ke semalam?".Aku menundukkan wajahku.Cadar yang dipegang terus aku sembunyikan dibelakang ku.Terasa panas kedua-dua belah pipiku.Baekhyun merapatkan wajahnya denganku dan membisikkan sesuatu.
"Kau tak perlulah cabut lagi,mana tahu nanti aku nak main lagi dengan kau?"
Aku memandang cuak ke arahnya. Baekhyun sekadar menjawab pandanganku itu dengan tawa.
"Tak nak!" Kataku antara acuh tak acuh.Baekhyun mengerling tajam ke arahku."Apa yang kau kata?!"Baekhyun menolak kasar badanku.Cadar yang aku pegang terlepas daripada genggaman.Aku terdorong ke belakang.Baekhyun melangkah kerarahku.Pandangannya seolah-olah ingin menelanku hidup-hidup.Aku cuba untuk melangkah ke belakang agar jarakku antaranya betul-betul jauh.
"Buk" jalan mati.Belakang aku adalah katil.Aku memandang Baekhyun.Satu senyuman sinis terukir dibibirnya. Hanya beberapa langkah lagi sebelum sebelum Baekhyun betul-betul berada dihadapanku.
"1...2..3" kini Baekhyun berdiri dihadapanku.Aku tahu takde guna jika aku melawan malah itu akan membuatkan Baekhyun lebih marah.
Aku pasrah apa yang dia akan buat selepas ini.Baekhyun menolak badanku dan membuatkan ku terlentang diatas katil.Baekhyun mengunci pergerakanku."Sekarang kau dah pandai melawan aku kan?" mahu gugur jantung aku tatkala mendengar tengkingan Baekhyun.
Baekhyun menarik rambutku membuatkan aku menjerit kesakitan.
Aku bertentang mata dengan Baekhyun."Apa kau cakap tadi?!".
Mulutku bagaikan terkatup rapat.
"Aku tanya kau..apa yang kau cakap tadi?!".Satu tamparan hinggap dipipiku membuatkan aku jatuh.Aku menggelengkan kepala ingin mengatakan yang aku tidak maksudkan apa yang aku katakan tadi.Melihat aku sebegitu,Baekhyun melangkah pergi.
Namun,jangkaan aku salah.Baekhyun belum puas.Dia berpatah balik kearah ku.Satu tendangan padu dilepaskan tepat pada perutku.Aku mengerang kesakitan.Baekhyun ketawa.Mungkin puas melihat aku dalam kesakitan.
"Bum!" Pintu dihempas.Baekhyun meninggalkan aku berseorangan didalam bilik.Mungkin dia keluar lagi.Aku memegang perutku.Masih terasa kesakitan kesan daripada tendangan itu.Semakin lama semakin banyak air mata yang mengalir membasahi pipiku.
"Aku tak sanggup lagi..tak sanggup lagi hidup macam ni walaupun aku sayangkan kau,Baekhyun!"<TBC>
VOTE [✔]
COMMENTS [✔]
YOU ARE READING
You,Kiss,Love [Baekhyun × Joy × V ]
Fiksi Penggemar✔ Byuntae Area ✔ "Kiss...You always kiss me.You know that it is my weakness" -Joy "Aku tak pernah puas daripada jadikan kau sebagai barang permainan aku!" ...