- POV Emma
Hoi, ik ben Emma. Ik ben 13 jaar en heb een hele rare maar lieve vriendin. Ze is mijn beste vriendin. Ze heet Christine en zij is ook 13 jaar. Iets jonger dan mij. Vandaag was Christine weer eens lollig...
Ik belde bij Christine aan. *tringggg* "hey!" Zeiden we tegelijk en we moesten lachen. "Wil je een Oreo?" Vroeg Christine. "Nee natuurlijk niet?!" Acteerde ik. "Oke." Zei ze. "Wat denk je zelf?!" Zei ik en ze had al een pakje Oreo's in haar zak. "Dat dacht ik al ;)" zei ze en we lagen in een deuk. "Kom we gaan naar het speeltuintje de Oreo's eten." Stelde ik voor. We liepen naar het speeltuintje dat dicht bij haar huis was. Ik ging aan de rechterkant zitten en Christine aan de linkerkant met onze gezichten naar de boom. Ja, het klinkt misschien vreemd maar Christine en ik hebben onze vaste plekken. Ik aan de rechterkant en Christine aan de linkerkant. Dat is al langer dan een jaar zo. Ooit zaten we al zo tot de één een keer op de andere schommel wou zitten maar daar was de ander het niet mee eens dus toen kregen we ruzie. Ik weet het, de kinderachtigste ruzie ever voor 13 jarige meiden. Dus na een hele ruzie hebben we soort van afgesproken dat de ene schommel van mij is en de andere van Christine. "Hier." Zei Christine en ze gaf me een Oreo. "Thanks, laten we weer een gaan slipper gooien!" Stelde ik voor. Voor de mensen die niet weten wat dat is, het is een spel dat we met zijn tweeën hebben bedacht. Je moet hoog schommelen en dan met je voet de slipper zo ver mogelijk gooien. Je kan ook zo hoog mogelijk of zo ver mogelijk naar achter met je voet gooien. Heel kinderachtig maar wel echt grappig. En we zijn tenslotte nog kids dus het is normaal dat we zo kinderachtig doen. "Ja goed idee." Zei ze. We stopte een Oreo in onze mond en begonnen zo hoog mogelijk te schommelen.
JE LEEST
Friends
AdventureHey! Dit boek word geschreven door 2 vriendinnen. We schrijven om ste beurt een hoofdstukje en samen komen we dan eigelijk op een random verhaal uit. We hopen dat jullie het leuk gaan vinden. Enjoy! Als jullie een leuk idee hebben/krijgen zet die d...