Friends (2)

39 4 0
                                    

- POV Christine

"Ha! Verder! Argh maar wel in de prikkelbosjes, jou beurt om ze te halen!" Zei ik. Nadat we onze slippertjes weer aan hadden, gooide we ze nog een keer. Woow die was wel heel scheef. Emma's slipper was 4 meter schuin voor haar neer geploft. "Nu mag jij ze halen" zei Emma. Ik sprong van de schommel en ging ze ophalen. "Emma?" Vroeg ik. "Jaaa?" hoorde ik achter me. "Je slipper is weg!" Zei ik. "Huh nee hoor hier moet tie ergens.. Onee kut!" Riep ze. Stiekem had ik hem onder een bosje gegooid maar ik zei natuurlijk niks :p Na een kwartier te hebben gezocht biechtte ik het maar op. "Hé kijk hier ligt tie!" "Daar heb ik al 600 keer gekeken! Oh, Christinuuh!" Zei ze. Oke ze had het door, wegwezen! "Ik pak jou echt zo hard terug he!" Riep ze naar me. Allebei lagen we in een deuk. We kwamen terug bij mijn huis en Emma ging ook naar huis. Nadat we allebei thuis waren chatten we nog wat op onze iPod.

C: Hee, morgen naar het strand he! Heb er echt zin in :)

E: jaaa ik heb er ook zoveel zin in!!

Na een tijdje te hebben gechat, pakte ik alvast mijn strandtas in voor morgen. En doe ik mijn iPod in de oplader zodat die weer helemaal vol is.

Als ik s'ochtends wakker word, word ik al gelijk volgespamt door Emma.

E:"heb er zoooo veeeeel zin in"

E: "woehoeeee"

E: "dit word zo'n leuke dag!! :)"

en ga zo maar door. Na te hebben ontbeten en gechat staat Emma voor de deur. Op naar het strand! woeeh!

FriendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu