Carolina Kopelioff...s-a nascut pe 30 august 1996,in Argentina.Este cantareata si actrita.Ea a inceput sa studieze de cand era mica cantatul,dansatul si musicalurile.Ca sa obtina rolul Ninei,a trebuit sa dea 10 auditii.A vizitat de 3 ori Israelul.Tatal ei locuieste in Israel de cand avea 3 ani.Are multi prieteni si ii place sa iasa cu ei,dar si sa petreaca timp cu familia.Iubeste sporturile,mersul la cinema si teatru si sa calatoreasca.Ea joaca hockey.
Nina Simonetti...este inteligenta si curioasa.Are un vocabular bogat si un creier superior fata de al celorlalti.O intereseaza orice si ii place sa invete.Parintii ei sunt foarte diferiti.Nina este foarte timida.Cu toate astea,se duce la Jam&Roller dupa scoala,dar ii este frica sa patineze.Nina prefera sa mearga nevazuta,pentru ca ii e frica sa interactioneze cu ceilalti.Luna este cea mai buna prietena a ei.S-au cunoscut in vestiarele de la Jam&Roller.Gaston este crush-ul Ninei.Gaston,fara sa stie,vorbeste cu Felicity,care e Nina,ca RollerTrack.Nina a descoperit asta prima,apoi s-a hotarat ca la Open Music sa spuna ca ea e Felicity.Cei doi s-au sarutat la finalul sezonului.Luna o descrie ca fiind "super fata".Numele de familie al Ninei este italian.Ii plac jocurile video.E singurul personaj din serial care nu a participat la vreun Open.Culoarea ei preferata este albastru.La varsta de 6 ani,ii placea inghetata de ciocolata,iar cand avea vreo problema,mananca.
CITEȘTI
Soy Luna 2
FanfictionAici este partea a 2-a a povestii mele.Daca n-ati urmarit prima parte,intrati pe cont si cautati povestea.