Primele capitole vor fi despre personaje si actori
(Acest filmulet a fost luat de pe un canal de youtube super dragut)
Ana Jara...s-a nascut pe data de 17 Noiembrie 1995 in Valencia,Spania.Ea are un frate pe nume Raul.Poreclele ei sunt Anita sau Ani.Ii place sa picteze.Este singura actrita de origine spaniola din serial.Filmul Disney preferat este Cenusereasa.Are un caine pe nume Nelson,iar fratele ei are un iepure pe care il cheama tot Nelson.Afost la premierea filmului "Tini".Se descrie ca fiind o pesoana fericita,careia ii place sa incerce lucruri noi.Ii place sa isi petreaca timpul cu familia si prietenii.Ea o joaca pe Jim in serialul Soy Luna.
Jim...Se indragosteste repede.Ea e linistita si creativa.Adora sa patineze,dar pasiunea ei este dansul.Prietena ei cea mai buna este Yam.Ea a recunoscut ca ii place de Ramiro,dar Yam nu o intelege.Se cearta mereu,dar se impaca repede.Jim si Nico sunt prieteni.Lui Nico ii place de Jim,dar ea se simte ciudat,pentru ca inca are sentimente pentru Ramiro.Au avut si o intalnire,dar Nico a devenit gelos din cauza ca Jim patina cu Gaston.Ramiro si cu ea sunt doar prieteni.Dupa ce si-a dat seama ca il place pe Nico,i-a lasat drum liber lui Yam ca sa fie cu Ramiro.Jim este prescurtarea de la Jimena care inseamna "asculta".Paartenerul ei de dans este Nico si este din Spania.
Cam atat si sper ca v-a placut!
CITEȘTI
Soy Luna 2
FanficAici este partea a 2-a a povestii mele.Daca n-ati urmarit prima parte,intrati pe cont si cautati povestea.