Kuulen ääniä.. olenkohan jo taivaassa.. vai helvetissä.. toinen vaihtoehto on varmasti oikein.. eihän minua huolittaisi taivaaseen.. yhtäkkiä kipu iskee. Tältäkö tuntuu olla kuollut? Kipua.. kipua.. vain kipua. Raotan silmiäni, ja hahmotan sumeasti valkoisen huoneen.. aivan kuin.. sairaala. Samassa kaikki muistuu mieleeni.. isän sanat.. veljeni virka-ase.. juoksuaskeleet.. laukauksen ääni.. ja.. kipu. Avaan enemmän silmiäni, ja näkönikin palautuu entisellelleen. Yksi haittapuoli siinäkin on. Pääni tulee ihan hel****n kipeäksi. "Saa***an pääkipu," joudun kiroilemaan ääneen, sillä kipu yltyy sietämättömäksi. Puristan käsilläni päätäni molemmilta puolilta, mutta mikään ei auta. Kuulen nopeita askeleita, kun joku tulee sänkyni vierelle. Oikea käteni vedetään suoraksi, ja tunnen, kun verisuoneen alkaa valumaan jotain. Luultavasti särkylääkettä. Painan pääni hitaasti tyynyyn, ja laskeudun takaisin tajuttomuuden rajamaille. Kuitenkin kuulen, kun isäni toivoo minun paranevan. Enkö olekaan enää saamaton?
××××××××××
Pian:
Jälleen kerran herään, mutta tällä kertaa vain jyskyttävään pääkipuun. Avaan silmäni varovasti varmistaen, että pääkipu ei kovene, enkä halua juuri nyt vieraita. Onnekseni huoneessa ei ole ketään, mutta olen varmasti tarkkailuhuoneessa(?), koska oveni aukaistaan pian, ja sisään astuu hoitaja. Todella kaunis hoitaja. Alan flirttailemaan, mutta en saa vastakaikua, tai sitten kukaan ei halua suhteeseen itsemurhaa yrittäneen kanssa. Ei, vaikka hän olisi komea(😉).
××××××××××
Flasback:
Katson rakastamaani tyttöä, joka juuri nyt itkee. Vilkaisen kättäni, josta valuu verta kuin saavista kaatamalla. No ei ihan, mutta hyvä vertauskuva silti. "Hyvästi!", kuulen hänen sanovan, jonka jälkeen hän paiskaa huoneeni oven kiinni. Tiedän, että en kuulisi hänestä enää mitään. Rupean itkemään. Lohdutonta itkua, mihin ei ole apua.
××××××××××
Mulla on kiire ni en voi kirjottaa enempää mutta toivottavasti tää on hyvä ja jos on ni kommatkaa.
ESTÁS LEYENDO
Rakkaus isolla ärrällä?
Fanfic"minua ei enää tarvita täällä, voin tehdä tämän, hyvästi maailma" Näin ajattelee 19-vuotias Anthony Hawk (sanotaan Tonyksi), yrittäessään tehdä itsemurhaa. Mitä tapahtuu sen jälkeen, kun hän herää sairaalassa? ••••• Anthony Hawk ikä: 19 perheenjäs...