Sorry mensen

60 8 13
                                    

Sorry mensen maar ik ga stoppen met dit boek omdat ik geen inspiratie meer heb. Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten en ik wil alle mensen bedanken die dit boek leest, Reageert en/of stemt. Nu ga ik alle lieve en leuke mensen bedanken.

Als eerste:

Amberino12: jij bent gewoon super. Je leest al mijn boeken en stemt of reageert bijna altijd. Ook heb je me al geholpen bij 1 van mijn boeken en dat waardeer ik echt. Ik vind het spijtig dat jij je Warrior Cats boek hebt verwijderd maar het nieuwe boek is ook heel mooi. Xxjes Josiejoske.

DaniqueLuigi: het zelfde als bij @Amberino12. Je. Bent even fantastisch en ik vind het echt leuk als je reageert of stemt. Of gewoon mijn boek leest. Jou foto's zijn ook super en je tips heel handig. Ook vind ik de weetjes dis je me hebt gegeven super. Xxjes Josiejoske.

WarriorsNL: je bent super aardig en je weet altijd raad als ik je iets vraag. Ook kun je super boeken schrijven zoals de ogen reeks die ik allemaal aan het lezen ben. Ik hoop dat je nog lang blijft door doen daaraan. En dan natuurlijk ook jou boek van Warrior Cats spelletjes. Waar ik sommige dingen uit heb gepikt (hopelijk vind je dat niet erg). Voor alle andere mensen die dit lezen. Dat boek moet je zeker lezen het is super leuk. Xxjes Josiejoske.

_MySpecialStories_: je bent erg aardig en kan goed boeken schrijven. Ik vind het daarom een eer dat je mijn boek wou lezen. Xxjes Josiejoske.

Jinteytfreak88: jij bent super grappig en ik vind je random boek de max. Xxjes Josiejoske.

Kikijoke3304 en LisaPoisquet: één van de beste real vriendinnen die je je kunt wensen. Ook al lezen jullie niet al mijn boeken (Joke lees nu aub de wraak van Distelstaart) Lisa ik vind het erg spijtig dat jij bent gestopt met vintage en jij Joke met Adopted end lost love. Ook Joke vind ik het erg grappig dat je de afgelopen 3 dagen elke dag een nieuw boek bent begonnen. Maar ze zijn wel heel goed. En je moet ze echt lezen. Dat is het denk ik. Xxjes Josiejoske

laurensjantans: iemand die ik pas van het begin van het schooljaar heb leren kennen en die ik al meteen grappig vond. Ik vind het ook heel leuk dat je mijn boeken leest. Ik vind ook dat je zelf een boek moet beginnen!!!!!!! Ik ga bij jou maar geen Xxjes schrijven he.  Josiejoske.

Ilsufrancisca: jij ben echt de max en je boek van Warrior Cats dingetjes is ook super leuk. Xxjes Josiejoske

En natuurlijk wil ik ook nog alle andere mensen de mijn boek lezen bedanken. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes Josiejoske.

Warrior Cats spelletjes (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu