Cunoastere

30 5 0
                                    

Foile pe care le scriam cresteau in numar mare.Lacrimile tot imi curgeau pe fata mea cea palida.Am o foaie alba singura ramasa.Incerc sa nu plang sa nu o irosesc ca pe aceasta foaie va fi  scris trecutul tau si al meu...
De ce am facut asta?? De ce?
Gandul meu este strabatut de un pucior de om de o silueta subtire si palida care ma tot chinuie aducandu-mi aminte de ziua in care te-am pierdut.
Era soare si frumos mana mea o tinea pe ata stransa.Chipuri malefice ne priveau din toate partile dar ce-a mai malefica privire era a alegerii si a dragostei.
Alexandra povestesteste:

Ma cobor din pat a lene un om tot insista la usa. Deschid usa o fata zambitoare imi intinse mana avea o scrisoare.
De lacine?
Pentru cine ?Curiozitatea o impingea din spate cu imbrancituri mici dar periculoase.
Autorul.
Inainte de-a scrie aceasta scrisoare de dragoste o sa va spun ceva.
Icredere.
Tot ce-am vrut sa-ti spun odata mi-a incaput inaceasta foaie alba si singura foaie pe care o mai aveam a fost dedicata tie scriind aceasta scrisoare.
Stiu ca nu ma cunosti,dar eu te cunosc.
Esti un inger esti ceva unic peacest pamant .
Tu dai viata plantelor si animalelor
Tu ti pamantul in viata cum ma ti pe mine in viata de atatea ori cand te vad .
Semnat Anonim
O lacrima Ii cazu pe foaia ce alba cu dungi de cerneala albastra.
Lacrima ei era continuata de alte lacrimi ce curgeau fara stapanire amezind foaia.
Viata ei si a mea se colorase intradevar.
Scrisorile insistau la fel si lacrimile ei de fericire.

GanduriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum