Ezik

122 7 3
                                    

Ben masal.Namı diğer ezik.Yaklaşıl 2 yıldır bu okulda dalfa konusuyum.şişman,gözlüklü,diş telli,kısa boylu bir kızım.Okuldakiler genellikle ayak işlerini bana yaptırırlar.Ha bide o var.Bilmiyorsunuz sanki.Her hikayede bulunan o playboy Meriç Soykan.Ve tabiki okulumuzun sürtüğü biricik mervemiz.Hayatım artık bir klişe olarak hergün ya bir sütün yada boyaların kurbanı olurum.Ama artık yeter.Benimde bi sabrım var canım.Değişicem.Herkezi pişman edicem.Özelliklede o meyveyi.Hergün rezil etti beni.Şimdi sıra bende.Dinçerlerin varisi ve biricik kızı olarak onşara bana bulaşmak neymiş göstericem.Normal bir bene geçersek acayip derecede sakarım.Hani azcıkta çocuk olabilirim.Birazda malım .Ama bu hiçbir şeyi değiştirmez.Onları rezil edicem.Belki meriçe bişey yapmam.Bana gülmedi yada rezil etmedi.Hatta bikeresinde gülerek bana peçetede vermişti.O peçeteyi uzun süre sakladım.E napiyim azcık psikopatda olabilirim.Her neyse.
"Anneee ben artık değişmek istiyorum,sıkıldım.değişip yeni bir hayata başlamak istiyorum."
"Tamam güzelim ben herşeyi halledicem.hasteneleri gezip şahane yaparız kız seni"
"Çok teşşekür ederim anniş ya ne zaman gideriz"
"Dur kız bi karneni alda öyle"
"Hiiii tamam anniş"
3gün sonra karne alıcaz.Tabikide gitmicem okula.Ne sandınız.Her neyse birkaç gün sonra amerikadaki uzay ve arminin yanına gidicem.manyak kuzenim ve onun sevgilisi.miki fareli pijama takımımı giyip yatağıma yerleştim.Uyku beni kollarına alırken güzel hayellere daldım.

Aşkı-EvrimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin