Burası benim olsun mu?
Burası benim olsun mu?
Burası benim olsun mu?
Zihnimde bozuk plak gibi tekrar eden cümle aklıma geldikçe gülüyorum. Beni seviyor.Yada öle sanıyor.Belkide sadece vicdan azabı çektiği için böyle yapıyor.Onu orda bırakıp gittim çünkü oda cezasını çekmeli.Bugün okul varrr.Hemen üstümü giydim(Multi)Gene şahaneyim ayol.Hemen bebeğime bindim
Okul bahçesine girerken tabikide drift çektim.Herkez gene bana bakarken ben sadece bana sinirle bakan 1 çift gözü aradım.E buluncada tırsmadım değil.Hemen bir banka oturup cugaramı yaktım.Onu affedicektim elbet.Ama hemen değil.Benimde duygularım var.merto yanıma gelince elimdeki sigarayı aldı hayvan
"LAN DÜMBELEK VER SİGARAMI".Beni takmatıp ağzına götürdü.
"Kanki hiç bakma ben fakirim"
"Hadi len ordan benden zenginsin hödük"
Sadece güldü.birşeyi var gibiydi."Mert sen iyimisin?"
Cevap yok.Allah allah bişey var bunda.Normalde 'iyi değilim mertim' derdi.
"Hadi ne oldu anlat ablana"
Abartılı bir şekilde göz devirdi
Evet son çare gıdıklama.Ellerim göbeğine giderken kaşlarını çatmış bana bakıyordu.Gıdıklamaya başladığım an güzü gevşeyip gülmeye pardon anırmaya başladı.Bütün okulu bizim kahkahalatımız inletiyordu.Meriç bana öldürücü bakışlar atarken onu takmayıp durdum.Gülmesi anında donarken sırıtıyordu hala malak.
"Hadi be ne oldu söyle artık"
Gülüp ayağı kalktı selam verip kamyoncu amcalar gibi pantolonunu yukarı çekiştirdi ve konuşmaya başladı.
"Aşıq oldum len mq"
Suratına uzaylı görmüş masum köylü gibi bakmaya başladım.Bizim merto.Hani şu abaza olan?
Hani hödük olan?
Oha!
"Kim bu şanslı kız?
Suratıma nuzip şekilde sırıtıp.
"Deniz aşkem"
double oha!
Tamam deniz güzel kızdır ama çok utangaç ve kavgacı bir kız.Bu iki özelliğin bir araya nasıl geldiğini sakın sormayın.Benim küçük blafym aşıq olmuş ben ikisini bir araya getiricem.
Rüya ve hayatta gelince olanları anlatıp bir plan kurduk.Nihihih.Denizi merte aşıq etme sahne bir. Hemen yemekhaneye indik.
Mert denizin oturduğu yere gidip konuşmaya şaklabanlık yapmaya başladı.Deniz ilk başta kızıp laf atsada kendini tutamayıp gülmeye başladı.
Haytla rüya gidince masada tek başıma oturmaya başladım.
Yanıma sarışın bi çocuk oturunca direk meriçlere baktım.Beni sınamak istermiş gibi bakıyor.Öyle olsun bakalım.Çocuk bana baktı uzun uzun.Yavşak."Selam bebek ben alper."Cevap vermeyince.
"Hımmm biraz hırçınız galiba.sorun olmaz nir gecede deni süt kuzusu yaparım ben bebeğim.
Kafamı ona çevirip dugusuzca ona baktım.elimdeki şieyi kafasından aşşağı boşaltım. Bana şaşkımca bakarkrn brn hala ona bakrken elimi yanı götürüp pet şişeyi yere attım.Herkez bana bakıyor.Ah gene çok starım.Masadan kalkıp giderken meriçe baktım.
Bana bakıp göz kıtpınca gülümsememe engel olamadım.Oda gülünce aklıma fevi bir plan geldi.Gülümsemem suratıma yayılıp ona baktım suratındaki gülümseme silinmiş bana bakıyo.Bekle beni mervecim ben geliyorum.İntikamım çok feci olacak.Meriçe göz kırpınca utandı galiba.Çünkü feci bir şekilde öksürmeye başladı.Hızlı bir hareketle yanına gelip sırtına vurdum ve su içirdim.çetede dahil herkez bize bakarken ,Merve kuduruyordu.
Elimden tutp kendine çekince burunlarımız çarptı.Gözlerime özür dilermiş gibi bakarken ben ona en içten gülümsememi attım.Elimden tutuo seri adımlarla okuldan çıktık.Ben daha nereye demeden beni arabaya tıkıştırmıştı bile öküz.Tam ağzımı açtım.
"Hiç soru sorma sana ihtiyacım var güzelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı-Evrim
ChickLitİkiside üşüyor aslında.kız oğlanın koyu kahve gözlerinde ısınırken,oğlanın ısınması kızın tek bir gülüşüne bakıyor.O gece herşey değişicekti belkide. Ya birbirlerine sığınıp ısınacak ve yanacaklar yada ayrı kalıp üşüyerek acı çekecekler.Peki bu oğla...