Uçakttan newyorka iniş yaptık.İlk önce sivilcelerim ve yüzüm için kremler aldık.
Diyetisyenden birkaç liste aldık.Ondan sonra lensler,kıyafetler,ve tabikide makyaj malzemeleri.Nide dövüş dersi.madalya bile aldım ayol.Awm den direk bizim çatlak kuzenlere geçtik.
kapıyı armi açtı.Armi yarım yamalak türkçe öğrenmiş.konuşabildiği kadar konuşuyor.Uzay beni görünce oha benim milkam gelmiş deyip üstüme atlayınca geri sendeledim.ama sonra hemen karşılık verdim.benden bir yaş büyük.18 yaşında ama 6 yaşındaki bir çocuktan farkı yok.Bunu ona ne zaman desem
'Senden daha olgunum kız ben'diyor.Bana hep milkam der.Çok seviyo milkayı zalımın oğlu.Bundan 2 ay sonra çok iyi oşacağıma inanıyorum.
Newyorka geleli yaklaşık 1 ay oluyor ve ben kendimi gerçekten zayıflamış hissediyorum.Baya kilo verdim.
Sabah üstümde bir ayının tepinmesiyle uyandım.
Kafamdaki yastığı uzaya fırlatıp"Beni bi rahat bıraksana oğlum azdın mı?"dye homurdandım.
Gülüp üstüme tekrar atlayınca tekmeyi bastım.yere düştü malak.Ben gülerken o poposunu tutarak ayağı kalktı.
"Bu bana daha lazım yavrucum biliyon demi."deyip odadan çıkınca uykumun kaçtığını anlayarak uzaya küfürler yağdırmaya başladım.
çişim geldi ayol.Depişerek tuvalete koştum.Ben giremeden uzay bana sinsice gülüp girince içimden bütün küfürleri sıralamaya başladım.Uzay tuvalete girerse çıkmaz,çıkarsada leş gibi kokuturdu hayvan.Ne yapıyorsa artık.
~~2 AY SONRA~~
Artık iyice kilo vermiş,ve güzelleşmiştim.(Multimedia)
Şimdi sıra merve ve grubundan alacağım intikamda.Bana yaşatıklarının hepsini ödeyecekler.Meriçede göstericem.Merve kadar olmasada onuda pişman edicem.Yarın ilk uçakla İstanbula dönüyoruz.Babamı özledim lo.
"Aloo babakuşum nasılsın?"
"İyi güzel kızım sen?özlettiniz kendinizi"Tabikide babamla beraber gelmedim.O gelseydi onu alma ,bunu beğenmedim, falan filan.Hiç uğraşamiyacağım için getirmedik onu.Babamla biraz daha hasret giderip telefonu kapattım.Burdaki günlerimdr uzaynurmoş ve annem bana çok yardım ettiler.
Gitme günümüz geldi.Havaalanına gelince hepsine sıkıca sarıldım.uzaula baya sarışdık ama.çok seviyorum keratayı.çok yardım etti bana.Hadi bakalım Atahan koleji.Oyun başlasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı-Evrim
ChickLitİkiside üşüyor aslında.kız oğlanın koyu kahve gözlerinde ısınırken,oğlanın ısınması kızın tek bir gülüşüne bakıyor.O gece herşey değişicekti belkide. Ya birbirlerine sığınıp ısınacak ve yanacaklar yada ayrı kalıp üşüyerek acı çekecekler.Peki bu oğla...