Bu Benim İkinci Hikayem Eminimki Beğenirsiniz. Yorumlarınızı Bekliyorum:) İyi Okumalar...
Katty Perry - Unconditionally ile okuyun eğer biterse tekrardan açın. :)
Ben Ashley.18 Yaşındayım. Annemin Ve Babamın İşleri Yüzünden Londra'ya Taşındık. 22 Yaşında Bir Abim Var Eric. Bugün Okulun İlk Günü Offf.
Sabahın 7'sinde kalkmak zorundamıyım ya off. Okulların patlatılmasını istiyorum ! Hemde içinde öğretmenlerde varken. Ne kadar iyi olurdu... Sıcacık yatağımdan ayrıldığımda hüzünle tekrar yatağıma baktım.. Ve ''Gelince devam edicez güzel sıcak yatağım benim'' Dedim. Banyoya küçük adımlarla ilerledim. Buz gibi suyu yüzüme çarptım, ve sanki boğazım patlayacakmış gibi oldu. Saçlarımı yıkayacakken vakit kalmadığını gördüm. Dişlerimi fırçaladım. Odama tekrar dönüp o saçma okul formalarını giyecektim. Altıma Su yeşili Vans giydim ve hızla mutfağa yöneldim, bir kurt gibi açtım.. Mısır gevreğimi kaseme koyup sıcak sütümü üstüne ekledim.. Hızla yemeye başladım. Yedikten sonra çantamı alıp hızlıca evden çıktım. Abim Eric sağolsun beni bir çocuk gibi arabayla kendisi bırakıyor ve birde alıyor ! Rezalete bakar mısınız ? Bugün ilk günüm olduğu için ne yapacağımı bilmiyorum. Daha ordaki kimseyi tanımıyorum bile. Onlarla nasıl iletişime geçicem ben off. Okulun önüne geldiğimde okulun sessiz olan bahçesini görmüştüm. Birden nedense tırsmaya başladım. Of Ashley gerizekalılık yapmayı kes ve sınıfına git !. Hızlı adımlarla sınıfa girdim. Sınıfta kimse yoktu. Sadece rampa saçlı ela gözlü bir erkek vardı. Beni görünce kaşlarını birden kaldırdı. Tabi bende tırstım.
Ashley : Neye bakıyorsun aptal ?!
X : Sana..
Ashley : Birazdaha bakarsan o ela gözlerini oyarım. Bundan emin ol.!
X : Ahaha vahşi kız :D .
Ashley : Susacak mısın ? Yoksa dayak mı yemek istiyorsun ?
Zayn : Ahahaha tamam tamam. Ben Zayn. Senin adın ne küçük hanım.?
Ashley : Ben küçük hanım değilim ?! Benim adımda Ashley. Memnun oldum..
Zayn : Bende.
Telefonum çantamın içinde kısa bi gezinti yapmıştı. Telefonu elime aldığımda Amanda arıyordu. Amanda benim en iyi dostum. Eğer annem ve babam izin verirse onunla aynı evde kalmayı düşünüyoruz. Telefonu açtım. Taa ''Alo'' Demeden konuşmaya başladı. Sesi endişeli geliyordu.
Amanda : Ashley neredesin çabuk söyle !
Ashley : Okuldayım seni şapşal nerede olucam :D
Amanda : Bizim sınıfta mısın ?
Ashley : Evet. Başka sınıfa gidip ders mi dinleyeyim off sıkıcıı.
Amanda : Zayn'de ordamı ?!
Ashley : Evet biz onla tanıştık.
Amanda : Oraya geliyorum beni bekle.
Ashley : Peki.
Amanda'nın bu tepkisini anlamamıştım. Zayn diyince sanki bir anda tüyleri ürpermiş gibi oluyordu. Bu işin içinde bir iş vardı ama ben bunu çözecektim. Kapı bir tekme sonucu ile açıldı. Bu Amanda'ydı. İnanmıyorum Amanda'yı hiçbir zaman böyle görmemiştim. Hızla Zayn'in Yanına Gidip :
Amanda : Ahley'e ne yaptın he ne yaptın !
Zayn : Sen neyden bahsediyorsun. İnek öğrenci.
Amanda : Sana gününü gösterirdim ama dua et Ashley var.!
Zayn : Ah, olamaz kaçın inek öğrenci Amanda hepimizi dövmeye geliyor, İMDAAT ! Hahaha :D
Ashley : Hey susun ! Ne oldu Amanda neden bu kadar endişelisin ?
Amanda : Bahçeye parkın ordaki herzamanki oturduğumuz salıncağa gel.
Amanda neyden bahsediyordu ? Ne parkı ne salıncağı. Ben daha yeni geldim. hiçbirşey bilmiyorum. Desenize okulda kaybolucaz ilk günden. Büyük uğraşlar sonucunda parkı bulabildim. Ama birsürü salıncak vardı. Birine oturdum ve sallanmaya başladım. Amanda hiç gelmeyeceğe benziyordu. Telefonumu tam çıkartır çıkartmaz telefonum kapandı ve şarjı bitti. Ben şimdi bu kıza nasıl ulaşacaktım. Tekrar sınıfa çıktım. Zaynle belki muhabbet ederiz diye. Merdivenleri 3'er 3'er çıkmaya başladım. Sınıfın kapısını açtığımda gördüğüm manzara hiç hoş değildi. Zayn bir kızla öpüşüyordu. Beni görünce hemen durdular ve birbirlerinden çekildiler. Kızın dudağı kanıyordu. Hemen lavaboya gitti ve dudağını pansuman etmeye başladı. Ben hala şaşkınlıklar içinde Zayn'e bakıyordum...