Bad Boy Malik 1. Bölüm

551 25 0
                                    

Vote Yoktu.. Ama Ben Yinede Yazayım Dedim :) İyi Okumalar.

Taylor Swift - Everything Has Changed ile okuyun eğer biterse tekrar açın :)

Zayn bana öyle bakıyorduki bir anda kaşlarını çatıverdi. ''Ne var ben ne yaptım şimdi ?!'' Dermişcesine bir bakış attım. Kız sınıfa döndüğünde kalın mantosunu ve çantasını alıp koşarak sınıftan çıktı. Zayn birden duvara yumruk atmasıyla irkildim. 

Zayn : Çık şu sınıftan gerizekalı !

Ashley : Allah Allah ? Sanane moruk ! Kabadayı, gerizekalı asıl sen çık.

Zayn : Çıkmazsan seni gebertene kadar s...

Ashley : Bende seni gerizekalı, piç !

Sınıftan sinirle çıktım. Bir camın önüne oturdum. Gözyaşlarımı tutamadım. Nedenini bilmiyordum. Birden cama yumruğumu geçirdim. Cam parçaları elimin ve parmaklarımın aralarına girmişti. Canımı çok acıtıyordu. Çığlığım neredeyse tüm okulda yankılandı. Zayn koşarak yanıma geldi.

Zayn : Yine ne yaptın sakar ?

Ashley : Hiçbirşey ve bundan sanane !

Zayn : Sus artık.! Bu kadar konuşman seni iyileştirmez.

Zayn üstündeki T'sihrt'ü çıkartırken ''A : Sakına Zayn aklından bile geçirme.!'' Dedim. Zayn ise bana ''Çok film izliyorsun Ashley. Biraz susarsen faydasını göreceksin.'' Dedi. Sinirle ona baktım. T'shirt'ünü çıkarıp elime sardı. O müthiş karın kasları beni büyülemişti. Off ne diyorum ben. O bir gerizekalı. Onunla ilgili bunları düşünemezdim. Ama çok tatlıydı. Kucağına alırken ''Elleme bana !'' Diyip geçiştiriverdim. Zayn siyah Rover'ını çalıştırmak üzere önden gitti. Herkez Zayn'e bakıyordu. En çokta kızlar. Zayn'e :

Ashley : Zayn herkez bize bakıyor biran önce çalıştır şu arabayı yoksa hepsini öldürücem.

Zayn : Oooo birileri beni kıskanıyor.

Ashley : Senin gibi bir malı mı asla ?

Zayn : Hey kızlar nasılsınız ?

Xxx : İyiyiz sen tatlı şeyyy.?

Ashley : Birdaha cevap verirseniz o koca kafanızı kaldırım taşına sürterek kıvılcım çıkartırım ! Bunu aklınıza sokun. 

Zayn : Sakin vahşi ve kıskanç kız.

Ashley : Sus ! arabaya bin, çalıştır ve beni biran önce hastaneye getir !

Zayn : Peki vahşi kızım :D

Ashley : Susacak mısın ?

Zayn : Tamam Tamam :D 

Hastaneye gelmiştik. Doktorlar beni oda gibi bşryere getirdiler ve ellerimden teker teker cam kırıklarını aldılar. Pansumandan sonra biraz uykuu. Tam uyuyacakken Amanda ve abim Eric geldi. Hepsi bir ağızdan konuşmaya başlayınca bağırdım. ''Ne zaman susmayı düşünüyorsunuz ?! Ben uyumak istiyorum çıkında uyuyayım.!'' Eric kaşlarını çatarak bana baktı ve ''Eve gidince herşeyi bana anlatacaksın küçük hanım ! '' dedi. Oldu başka bide kahve ister miydiniz ? Kendini birşey sanıyor işde. Kafamı evet dermişcesine salladım. Amanda hızla odamdan çıktı. Nereye gittiğini bilmiyordum. 

Zayn'ın ağzından..

Ashley tatlı bir kızdı. Öpülesi dudakları vardı. Ve çok güzel kokuyordu. Onu kendime ayarlamalıydım. Ki bu biraz zor olacaktı. Sigara içiyorum, sevdiklerim için adam öldürüyorum.. Böyle birşey olmayacağı için heveslenmeyeceğim. Ama deneyeceğim.

Amanda'nın ağzından ...

O Gerizekalı Zayn'i öldüreceğim. 1000 parçaya bölüp köpeklere yem edeceğim. Off şuan Ashley'in durumuna bakar mısınız. Belkide Zayn yapmıştır. Ama Ashley onu suçlamak istemiyordur. Yoksa yoksa..! Olamaz Ashley bunu bana ve ailesine yapamaz :(

3 Saat sonra hastaneden çıktık yola koyulduk. Zayn bizi araba aracılığı ile evlerimize bıraktı.Eric'in telefonu çalıyordu. Söylesemde fayda etmedi açmıyordu telefonunu ve bana kulak asmıyordu. Güzel bir tokat patlattıktan sonra kendine geldi. Herkez Eric'e bakıyordu.  Evlerimize geldiğimizde Zayn bana Eric görmeden telefon numarasını verdi ve bana ''Beni ara vahşi ve kıskanç kız'' dedi.Ev kapısı açıldı. Odama çıktım. Hemen uykuya daldım. Uyandığımda saat 11'di Akşamın 11 'i.. Cama doğru ilerledim. Camı açtığımda biri Cowmen'lerin evinin duvarına büyük harflerle birşeyler yazıyordu. Ama okuyamıyordum. Tekrar uyumak için yatağıma ilerledim. Yatağımda kıvrına kıvrına uykuya daldım.

Bad Boy MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin