Bir gun arkadaslarla oturuyodum arkadasin biri internette dolasiyodu bir anda dinleyin dinleyin dedi.Tum arkadaslar kafalarini ona dogru cevirdi haberi okudu ...Dunyada Engellenemez Bir Virus Ortaya cikti insanlar virus kapiyor.deyince hepimiz olacaklardan habersiz gulduk gulduk ve gulduk.Aksama kadar sohbet ettik ama gulsemde virus aklima takilmisti .Neyse eve gidip yattim
Sabah yorganin ustune cikmis saga dogru donuk uzaniyordum aniden gozumu actim yavasca yataktan kalkip balkona yoneldim gorduklerim dogrumuydu yoksa bn hala ruyadamiyim bu bunnlarr viruslu heryerdeler hemen ustumu giyindim merdivenlerden yawas indim annem sandelyede oturmus agliyordu(bn oyle saniyordum)
Yanina gittim ve kafasini kavrayip cevirdim karsimdakini gorunce gozumden usulcana bi yas doktum annemide isirmislar yanindan kosarak uzaklastim babamin cekmecesinden silah ve susturucuyu aldim mutfaga gidip kasap bicagini aldim hemen assa indim kapiyi actigim anda ustume bir viruslu saldirdi bicagi kavradigim gibi kellesini siyirdim yere yigildi ilk gidecegim yer avm idi cunku orada lazim olan hersey vardi avm uzakta idi o yuzden kapiyi itip arka bahceye kostum bisikletimi aldim kapiya kadar ciktim ve bindim hizlica pedal cevirdim hafif koyu tonda mavi bir tir vardi 2 kasaliydi yanindan gecerken onume bir viruslu cikti olayin etkisiyle on frene bastim ve tepe taklak viruslunun ustune uctum havadayken bicagimi alip dustum ustune beynine saplanmisti hizli pedal atarak avm ye vardim gordugum sey inanilmazdi avm nin kapisina buyuk bir duvar orulmus duvara tirmanmaya basladim cimentolarin araligi sayesinde cikabildim karsimda bir suru insan vardi bni gorduler yere buyuk bir itfaiye yayi koydular atlamami istediler hafif bir hareketle saldim kendimi gokyuzune Neyse yere indim sadece 45 kisilerdi yaydan indim. AnlamistimkiMacera Yeni Basliyor...
Devam Edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIRENISCILER[TAMAMLANDI]
Science FictionHerbir Toprak Parçası Virüslüyle Dolu,Peki Dirt Virüslü Bir Dunyada Hayatta Kalmayı Başarabilecekmi. Merak Ediyorsan Dirt'un Macerasına Sende Katıl...