billeterne

70 6 2
                                    




"Bella vågn nu op " jeg åbnede mine øjne og så min mor ved siden af min seng.

"Jeg er vågen" sagde jeg og gned mine øjne, min mor gik tilbage i køkkenet. Jeg gik ud af sengen og gik hen til mit skab, gad vide hvad jeg skal tage på i dag? Jeg tog en sort tank top og et par hulled jeans på. Bagefter gik jeg hen og tog lidt make up på.

Jeg gik ind i køkkenet og fandt et æble og tjekkede lige hvad klokken var "shit!" klokken var mange jeg skyndte mig hen til døren jeg tog min cap på vejen og så skyndte jeg mig hen til skolen. Jeg var næsten der hende, men jeg kunne høre nogen som stod og grinte, jeg kiggede bag mig og så Stella, Kristine og Lærke stod og grinte med deres iskaffe i hånden. Jeg var faktiks rigtig gode venner med Stella engang men så forlod hun mig fordi at hun blev rigtig gode venner med Kristine ogLærke, og fra den dag har de altid været de populære piger på skolen.

Jeg gik hurtig forbi dem men jeg glemte helt at kigge mig for fordi så ligepudselig stødte jeg ind i en. "Se dig for!" sagde en drenge stemme "Undskyld" var alt jeg sagde inden jeg skyndte mig væk.

Jeg nåede op til min skolen, jeg gik hen til mit skab og tog mine bøger " Hey " sagde Zayn som stod lige ved siden af mig, Zayn hart været min bedste ved siden børnehaven han har sort hår og brune øjne. "Hej" var alt jeg sagde. "Hvad er der galt?" spurgte Zayn "Der er intet galt " sagde jeg og grinede, Zayn smilede mærkeligt. "Gæt hvem der har billeter ?" sagde Zayn og holdte 2 billeter op. "Fedt hvem skal du til concert med?" sagde jeg, mens jeg fik fat på den sidste bog jeg skulle have.

"Du skal med" sagde Zayn, jeg kiggede lige hen mod ham for lige at se om han jokede eller ik. "Det mener du ikke vel?" sagde jeg og blev helt glad "Jo det er i morgen" sagde Zayn og smilede. "Men vi skal jo i skole i morgen?" vi gik på gangen på vej ind til første time. "Vi pjækker bare" sagde Zayn som om det ikke var slemt, jeg vidste godt selv at jeg burde at komme ud noget mere, " Okay hvad tid er det?" spurgte jeg. "Kl 3" var alt Zayn sagde inden han satte sig ned ved siden af mig og så begyndte læren at snakke.

"""""""""""""Efter skolen"""""""""""""

Jeg var lige kommet hjem og jeg skyndte mig ind på mit værelse, jeg tændte min macbook og søgte på hvad Zayn sagde jeg skulle søge på. Jeg kom ind på hjemme siden og der stod at Rihanna, Drake og Justin Bieber skulle spille, det var fedt nok.

Bagefter gik jeg hen til køkkenet og varmede en pizza, men så ringede min mobil. "Hey har du set hvem der skal spille?" spurgte Zayn "Ja " sagde jeg. "Okay fedt, jeg kommmer og henter dig kl 12 og vi skal køre i lang tid"
"Okay ses" sagde jeg og lagde på, min pizza var også klar så jeg spiste den.

mineWhere stories live. Discover now