Min alarm ringede, shit jeg skal sku da til koncert i dag!
Jeg skyndte min ud af min seng og gik hen til min klædeskab og tog en det her på.
Bagefter tog jeg lidt makeup på. Jeg skulle være meget stille for ikke at vægge min mor. Jeg tog lidt mad og så satte jeg en sedel på min seng hvor der stod jeg er taget tidligere i skole.
Min mobil ringede. "Hey jeg er her ude nu" sagde Zayn. "Jeg kommer" sagde jeg og tog min taske og gik ud af døren stille. Jeg så Zayns bil lige uden for mit hus så jeg opnede døren til sedet ved siden af ham. "Hey er du klar til at køre?" sagde Zayn mens han grinede. "Ja det er jeg hvad med dig?" sagde jeg og satte mig ind i bilen og lukkede døren.
Kl var 13, der var gået en time og mig og Zayn har kørt og lyttet til musiken som skulle komme til koncerten, det lød meget godt i forhold til hvad jeg havde regnet med.
Kl var 14.45 og Zayn havde parkeret bilen og nu stod vi ved ingangen og ventede. Ti minuttere efter kunne vi endelig kommet ind , vi skyndte os at tage pladsen tæt på senen vi var i midten af det hele så vi var ikke helt tæt.
Kl var nu 15 og Rihanna var begyndt og det var mega fedt, mig og Zayn sang med og festede. Efter Rihanna kom Drake og det var også mega fedt. Så kom Jusin Bieber han var også rigtig god, men jeg syndes han kiggede meget på mig det var lidt mærkeligt.
"Okay nu skal jeg finde min one less lonely girl" sagde Justin og alle piger skreg mega meget. "Hvad er one less lonely girl?"spurgte jeg Zayn. "umm.. da han var mindre plegede han at få en fan til at føle sig specielt ved hjælp af han dansede rundt om dem. "Okay" sagde jeg.
Justin kiggede på mig. "Jeg tror jeg har fundet hende, kom her op " sagde han til mig. Åhh nej. Der kom en vagt og bærede mig gennem alle menneskerne og op på senen, jeg kunne bare høre Zayn grine. Justin pegede hen mod en stol og så satte jeg mig på den. Han begyndte at synge og jeg sad bare her og følte mig vildt akavet.
Han kom hen i mod mig og begyndte at kæretegne min kind og kiggede dybt i mine øjne med hans brune flotte øjne, han gav slip på mig og gik bag mig, jeg var så forvirret men så lige pudselig kunne jeg mærke Justin kramme mig bagfra mens han sang.
Han blev færdig med at synge og så rejste jeg mig op og han gav mig et kram, og så tog han min hånd og løb med mig ud af senen.
Vi var bagstage og jeg skulle til at følge med sikkerhedsvagten tilbage men så tog Justin fat i mig og vente mig om.
"Hey kan jeg få dit nummer?"spurgte han "Nej " sagde jeg og skyndte mig ud "Jeg skal nok finde dig" råbte han tilbage til mig. "Ja ja " sagde jeg tilbage og rullede med mine øjne.
YOU ARE READING
mine
FanfictionBella er en pige fra u.s.a hun har en bedste ven som hedder Zayn. Zayn invetere Bella til koncert men fra den dag af ville alt i Bellas liv ændre sig.