Welcome in NY!

71 8 8
                                    

Kate's POV

Nechce sa mi veriť,že to lietadlo konečne pristálo.Myslela som si,že cesta lietadlom z Los Angeles do New Yorku bude v pohode.Pre niekoho možno,no pre mňa to nie je žiadna sranda.Niekoľko hodín sedieť na jednom mieste,teda pardon mám taký pocit že som sedela len na pol sedadla pretože sa z oboch strán na mňa tlačili dvaja chlapi,ktorí sa na mňa neustále usmievali.                                                                                                                                                                         

Fajn dosť bolo toho nepríjemného.Asi sa pýtate čo vlastne robím v New Yorku.Prišla som sem kvôli autogramiáde svetoznámeho autora Richarda Castle-a.Áno,áno mal autogramiádu aj v LA ale mala som vtedy službu tak som ju nestihla.Preto som teraz v NY,zajtra o 4p.m má mať autogramiádu v nejakom kníhkupectve.Absolútne neviem kde je a ani ako sa tam dostanem.Viem iba to,že stojím na letisku čakám na svoju batožinu.Vážne sa neviem dočkať,keď prídem do hotela a hodím na postel a pospím si.Neviem čo by som robila keby tá autogramiáda je dnes.Asi som veštica a predpovedala som to,že radšej prídem o deň skôr ako byť prispatá na autogramiáde.Predsa len kto nechce urobiť dobrý dojem na svojho obľubeného autora.

Po dvadsiatich minútach sedenia v taxíku konečne vystupujem pri hoteli. Po ceste som videla najmenej 10 bilboardov s Castle-ovou hlavou. Dúfam,že to nejak extra preplnené zajtra nebude pretože sa mi vážne nechce tlačiť medzi ženami,ktoré budú mať výstrih najmenej po kolená.Veď jasné čo by ženy neurobili pre jednu noc s autorom miliardárom. Z krátkeho premýšľania ma vyrušilo až zistenie,že som prišla k recepcii.

Slečne za pultom som povedala,že mám rezerváciu na Katherine Beckettová. Tá si skontrolovala údaje podala mi kľúče a popriala mi pekný deň. Nastúpila som do výťahu,stlačila číslo 3 a o niekoľko minút som už stála pred dverami a odomykala ich. Na toto som čakala celý let. Dnes nemám v pláne výjsť z tejto extrémne mäkkej a príjemnej postele pohnúť. Chytila som diaľkový ovládač,ktorým som spustila TV. Vyhľadala som hudobný kanál a znovu sa rozvalila na posteľ. Spozornela som,keď som počula už 3.rockovú pesničku. Zdvihla som hlavu aby som videla na obrazovku, aha tak som našla nejaký rockový kanál čo mi vôbec nevadilo.Keďže preferujem rock,punk pred ostatnými hudobnými žánrami. 

Po niekoľko hodinovom ležaní som sa odhodlala na sprchu ,z ktorej keď som vyšla som znovu siahla po ovládači,nechala som bežať kanál ,na ktorom bol Deadpool. Znovu som sa pri tomto filme nasmiala. No,keď som sa pozrela na hodiny a uvidela,že je už skoro pol 2 ráno som vypla TV a znovu zaľahla do postele. 

Zobudila som sa niečo po 10.Fajn takže raňajky na hoteli som prespala. Po nejakej tej pol hodinke som bola konečne schopná výjsť medzi ľudí tak som si zobrala mobil,peňaženku a kľúče od izby,ktoré som po ceste nechala u recepčnej. Neviem ani kde sa čo nachádza no predsa som prešla len 2 ulice a videla som do oči bijúci Starbucks. Výborne o raňajky mám postarané. Pri pokladni som všetko nadiktovala mladému predavačovi,ktorý by mi zjavne predal aj vlastnú mamu pretože mi ponúkal všetky možné produkty. 

Bolo skoro 12,keď som vyšla zo Starbucksu. Vďaka bohu som si našla kde sa má konať presne autogramiáda a nie je to nejako extra ďaleko od môjho hotelu. Ešte som sa pár minút prechádzala ulicami New Yorku a vydala som sa k hotelu aby som sa mohla začať pripravovať na autogramiádu.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte :) tak je tu prvá kapitola môjho nového príbehu. Moje veľké poďakovanie patrí stanalover44 ,ktorá ma dokopala k tomu aby som túto prvú časť vydala dnes <3 Bez jej podpory,trpezlivosti a pomoci by som spolu s ňou pravdepodobne nezačala písať ani môj prvý príbeh,ktorý píšeme spoločne.Preto jej chcem túto časť aj venovať <3 

Dúfam,že sa vám príbeh páčil.Budem rada za každý vote a koment :) 

s láskou Van.

What happens in New York. Stay in New York.Where stories live. Discover now