Ahoj, jmenuji de Sofie Nelsová,je mi 21. Studuji pěveckou univerzitu v Praze kde také bydlím. Mám strarší setru která je zároveň moje nejlepší kamarádka.Mím velkým snem je se setkat s kapelou slza na živo. To by bylo asi tak všechno o mě zbytek se dozvíte v příběhu.
Ráno:Neeeee...už zase mi zvoní budík."Musím do školy" řekla jsem si v duchu a otráveně jsem zabořila hlavu do polštáře.Asi po pěti minutách jsem se konečně přemluvila a vstala. Udělala jsem si raní hygienu a potom jsem šla do kuchyně udělat si snídani. Po dlouhém prohledávání ledničky jsem si udělala míchaná vajíčka. Když jsem se nasnídala šla jsem zpět do svého pokoje se převléct. Vzala jsem si : černé džíny, bílí crop top a černé vansky. Vzala jsem si svůj vak a do něj jsem dala vševhny důležité věci (mobil,peněženka atd... však vy víte) a mohla jsem vyrazit. Vyšla jsem z domu vstříc škole.
Ve škole se nic zajímavého nestalo...
Po škole:
Vyšla jsem ze školy. Byla jsem zruba v polovině cesty když v tom vedle mě zastavilo auto. Byla to moje mamka. Nasedla jsem do auta a vyjeli jsme k mému domu. Celou cestu jsem na ní udiveně koukala a potom jsem se ji zeptala proč za mnou jela takovou dálku (rodiče bydlí v olomounci a já v Praze),mamka neodpovídala a tak jsem to nechala být. Dorazily jsme domů a mamka mi hned řekla ať si sednu na gauč. Posadila jsem se a ona si přisedla a já jsem se jí hned zeptala proč za mnou přijela. Mamka se na mě podívala a s velkým úsměvem mi odpověděla: Máš dneska narozeniny. Nojo že mě to hned nenapadlo. A proč jste nepřijeli všichni. Zeptala jsem se. Tatínek je v práci a Lucka (sestra) se svým přítelem jsou v Rakousku na dovolené. Aha. Řekla jsem celkem sklamaně. No a proč si mi řekla ať se posadím? Zeptala jsem se. Aby to s tebou neseklo. Odpověděla mamka a já začala mít strach. Ze své kabelky začala vytahovat obálku a řekla: všechno nejlepši zlato. Já jsem si vzala obálku a pomalu ji začala otevírat. Když jsem se podívala dovnitř,málem se mi zastavilo srdce. DVA LÍSTKY NA SLZU. Zaječela jsem a objala mamku. Mamka mi potom oznámila že se mnou nepůjde a ať si sebou vezmu koho chci a já hned měla jasno "Helča( má dobrá kmarádka)" řekla jsem nahlas i když jsem si myslela že vduchu. Taky měla nedávno narozeniny tak jí to dám jako dodatečný dárek řekla jsem si a pousmála jsem se. To je výborný nápad.Je to už pozítří tak vás tam odvezu řekla mamka a já jen přikývla a znovu jsem mamku objala. Nepůjdeme nakupovat? Zeptala jsem se a mamka s úsměvem souhkasila. Oblékli jsme se a vyrazily. Když jsme přišli domů bylo už oms hodin. Navečeřela jsem se a pak jsem šla spát.
Tak tohle by bylo z dnešního dílu všechno. Doufám že se vám líbil. P.S. omlouvam se za chyby.
*Lucka*
ČTEŠ
Milostná cesta W/Petr Lexa
FanficSofie je jednadvaceti letá dívka , která zbožňuje kapelu slzu. Co se stane když se vydá na koncert slzy? Čtěte a dozvíte se vše.