Naruto Opening 1
~ Čaute! Vím měla bych napsat další díl Kimiko, ale nějak na to nemám náladu a tak jsem tam dala pozastaveno. Velice se za to omlouvám. Pokusím se to napsat, ale nic neslibuju. A jak se máte?
Naruto je skvělé anime, ale moc dlouhé. Je tam spoustu hezkých, smutných, veselých, vtipných scén. Rozhodně je to zajímavé anime a doporučuju se na to podívat.
Nruto: 220 dílů
Nruto Shippuden: 475-??? dílůŽánr: Akční, bojové, fantasy, dobrodružné, humorné, komedie
Tak nějak, abych aspoň trochu přiblížila o čem to je. Je to o klukovi jménem Naruto. Ze začátku nemá přátelé a všichni vesničané se mu vyhýbají. Dělá spoustu problémů a pitomostí. Je docela hloupý(na začátku), ale je zase silný. Nemá řodiče. A chce získat nejvyšší titul Hokage.
Ještě jednou. Doporučuju se na to podívat je to (,ale né jenom na základní serii) zajímavé!! :) :)
(To skoro všichni známe)
Nechci spoilovat tak sem dávám takový mnou vytvořený popisek.A jinak, kdo jste viděli Naruto, jaký je váš názor na to anime? Já to anime mám celkem ráda. A jakou máte oblíbenou postavu? :)
~ Je to poprvé, co jsem něco takového napsala. Když tak mi napište nejaké anime :) (jenom jestli chcete).
To je vše. Čaute!! Zase někdy :).
ČTEŠ
Doporučení na anime :3
RandomTakže budu psát o anime, která jsem viděla, líbí se mi a nebo mě nějak zaujala.