Vampire Knight

82 5 1
                                    

Vampire Knight Op 1 HD!


Vampire Knight: 13 dílů


Žánry: upíři, romantika, fantasy, harém, podle mangy, tragédie


O čem to je? 

Když se vysloví slovo upír, tak každého napadne krvelačná bestie, která zabíjí lidi jen, aby ukojila své pudy. Leč tak tomu nemusí nutně být. Akademie Cross je místo, kde jsou k vidění dvě třídy, Denní třída a Noční třída. Denní třída není rozdílná jako ostatní třídy, ale Noční třída se v prvé řadě liší tím, že vyučování mají v noci. Proč mají vyučování v noci se dá vysvětlit jednoduše, je to třída plná upírů. Noční třída vznikla po dohodě mezi ředitelem Akademie Cross a vedoucím Noční třídy Kuran Kanamem. Aby vládl pořádek mezi Denní třídou a Noční tříddou jsou z řad studentů vybráni dva prefekti, kteří mají za úkol chránit studenty Denní třídy před studenty z Noční třídy a zabránit odhalení upírů. Prefekty na Akademii Cross jsou Yuki Cross a Zero Kiryuu. Yuki to neodolatelně přitahuje k vedoucímu Kuranovi a to začíná pomalu ale jistě vadit Zerovi. Jenže to není jediný problém se kterým se bude muset potýkat, pomalu ale jistě se k Akademii Cross blíží nebezpečí se kterým se Zero již v minulosti potkal. Jak si s tím poradí Zero a Yuki? Čeká nás anime plné napětí a romantických okamžiků.  

Zdroj: shirai.cz


Jak na vás toto anime působilo?? :o Zaujalo vás nebo ne? 

Doporučení na anime :3Kde žijí příběhy. Začni objevovat