Kuroshitsuji Opening 1
Kuroshitsui: 24 dílů
Kuroshitsui 2: 12 dílů
Kuroshitsuji: Book of Circus: 10 dílů
Žánry: podle mangy, historický, shonen, fantasy, supersíla
O čem to je?
Mnoha lidem už určitě bylo nějak ublíženo, byli poníženi a tak je napadala spousta možností, jak se pomstít. Přesně tak to má naše hlavní postava v anime Kuroshitsuji. Baron jménem Ciel Phantomhive, který plní roli královnina Hlídacího psa stejně jako jeho rodina. A tady pramení důvod jeho cestou za pomstou. V den jeho narozenin bylo jeho sídlo spolu s jeho rodiči podpáleno. On jako jediný přežil, ale byl unesen a následně zostuzen. Ze zoufalství a touhy se pomstít uzavřel kontrakt s démonem jménem Sebastian Michaelis, který od té doby slouží jako komorník. V kontraktu stojí, že Sebastian zůstane po boku Ciela do té doby, než se pomstí. Výměnou za to mu Ciel nabídl svou duši. Postupem času se Ciel dozvídá, kdo vše se podílel na vraždě jeho rodičů a začíná cesta za pomstou. Na své cestě potkává několik magických a démonických postav, které mu buď ztrpčují život a nebo mu nakonec pomáhají při cestě za jeho cílem. Zajímává koho to potká? Jak to to vše dopadne? Zůstane Sebastian celou dobu loajální? To vše se můžete dozvědět přímo při sledování anime Kuroshitsuji.
Zdroj: shirai.cz
Zajímavé anime. Doporučuju! Vaše oblíbená postava? Moje je asi Sebastian, ale nejvíc asi Joker, Betty(tygr) :DD, Finnian a Hrobař :DDD (možná i Pluto,ale váhám :DD). No prostě šílené postavy :DD. A co si myslíte o ději tohoto anime?? Jak na vás působí?? A jinak přeju hezký Den dětí. Lidi ještě měsíc!! XDDDD Konečně!! *šťastná, že už neuvidí celé dva měsíce školu* XDDDD (Ano chodím do školy..... Mějte se!!! :D
ČTEŠ
Doporučení na anime :3
RandomTakže budu psát o anime, která jsem viděla, líbí se mi a nebo mě nějak zaujala.