__________
Kurwa mać, ale chce mi się kogoś wyruchać, idę do klubu.
Kurwa, zapomniałem, a mianowicie...
Nazywam się Ethan mam 18 lat i jestem szkolnym bad-boyem + mega ze mnie ciacho.
O godzinie 22:41 stałem pod Banana Club, podobno są tam same rozwódki, ale ja chcę tylko zamoczyć. Rucham wszystko, co się rusza.
Zamówiłem drinka od barmanki, możliwe, ze obiecałem jej palcówe, no bo w końcu mieszkam w Sidney, a alko dozwolony od 21 roku życia.
Wchodzę na parkiet, ale dużo ludzi, sama hołota, dziwki ubrane w tak skąpe mi... Nie wiem czy śnię, ale zobaczyłem anioła. Muszę ją mieć.
- Hej księżniczko, jak się nazywasz? - podszedłem do tej pięknej istoty, ubrana była w coś stylizowanego na habit, bez makijażu, po prostu ideał. Jej liliowe oczy mnie podniecały, byłem juz wpół twardy. - Masz może ochotę na szybki numerek w tych brudnych kiblach?
Niewinna popatrzyła na mnie tymi pięknymi gałkami ocznymi i nagle wszystko działo się w zwolnionym tempie. Widziałem, iż unosi dłoń i przykłada ją po mojego policzka, myślałem, że to zwykły dotyk, podniecające. Jednak ona mnie uderzyła. Po prostu mi wjebała z otwartej ręki.
- Zamknij się huju, nie dotkniesz mnie nawet we śnie. Jeszcze raz mnie nazwiesz księżniczką, to skręcę ci jądra. Tak poza tym, to jestem Sky, mam 17 lat i przeprowadziłam się z NY do Sidney. - słuchałem jej jak zaczarowany, po prostu się zakochałem. Muszę ją mieć.
Już miałem coś mowić, ale ona uciekła. No kurde zwiała, dostrzegłem jedynie powiewający w biegu czepiec.
Ethan (18 lat, mieszka w Sidney, szkolny bad-boy) nigdy się nie poddaje.
__________
Śmieję się trochę bardzo. Zainspirowałam się drugim sezonem American Horror Story i większością ffs na wattpadzie, trochę też mi się nudzi.
CZYTASZ
Steal my girl | cokolwiek.
HumorTO NIE NA SERIO!!!!! Ethan zamierza zdobyć serce niewinnej dziewczyny. Uda mu się? Dowiesz się tego w najbliższym czasie! Inspirowane: • Drugim sezonem American Horror Story • Opowiadaniami na wattpadzie • Bellą Thorne • Moim znajomym • 'Chce mi...