Aku tetibe ada kat tengah-tengah jalan.
Dengan kereta yang banyak tak terkira dengan 20 jari.
Pon pon!
" oi! tepilah! "
" apa oi², ada nama keyh. " walaupun aku pelik kenapa aku tetibe ada kt tgh jalan, but aku still marah kat pakcik tua ni.
Suka-suki dia aje panggil kita oi.
Aku tengok traffic light. Hati aku cakap, berdiri aje kt situ. Tapi otak aku cakap, pergi dari situ kalau taknak ajal dtg.
Tapi aku ikut ckp hati sebb hati aku keras.
Traffic light warna merah bertukar jadi hijau. Maka,
Pon pon
Pit pit
Pen pen" gila ke? "
" dah banyak sgt ke pahala tu? "
" kecik² dah mental "
" budak tu ada kat sana "
Jawapan yang last tu buat aku terkejut. Aku pandang sekeliling dan aku nampak jiyong tgh berdiri tgh jalan dan pandang kiri kanan. Cari akulah tu.
Aku lari ke arah dia tapi macm ada something yg pegg kaki aku. Hisyy hantu ni siang² buta pun nak kacau orang.
Pit pittttt
Omaigeshhh ! Treler!
Aku cuba sedaya upaya nak lari. Last² boleh pun lari .
" jIYONGG! "
Seolah-olah slow motion. Badan aku terapung sebab nak peluk jiyong dari kena langgar.
" omo! "
" dafuqqq "
" aku tak buta lagikan? "
Aku celik mata aku. Jiyong pun buat benda sama. Pejalan kaki yang ramai tu sume pandang aku ngan jiyong
" treler aku kemek! " pemandu treler keluar dari treler dia pastu check treler.
Tapi tetibe suasana yg bising tadi berhenti dgn tiba² .
Dan di-rewindkan semula. Pemandu treler masuk ke dalam treler dan aku dengar pedal minyak ditekan kuat.
Mata aku bulat. Like the fck.
Aku akan mati! Suasana rewind tadi di-playkan.
YOU ARE READING
childish »» kjyg
Fanfic❀ complete ❝ siapa kau? ❞ ❝ noona, teddy bear saya hilang. Nak tak noona gantikan dia? ❞ ©bynhwan