Ajutor și critici pentru oricine dorește

1.4K 54 82
                                    

Am descoperit Wattpad în urmă cu un an și de atunci am rămas ancorată în această lume interesantă preserată cu tot felul de oameni.

Am întânit aici persoane care critică lucrările altor utilizatori din punct de vedere al exprimării și al gramaticii. Unii vor să fie amuzanți iar alții se dezbracă de orice fel de bun simț și jignesc în stânga și în dreapta sperând că persoanele atacate de ei o să învețe ceva și că peste noapte o să își corecteze greșelile gramaticale și o să șteargă semnele de mess în exces.

Nu! Nu mi se pare normal să îi spui unei persoane : MORI! în condițiile în care nu ești în măsura să dai tu verdicte și să ridici piatra să arunci. Chiar dacă te consideri superior măcar încearcă să dai un sfat bun din care cineva poate învața ceva; spune-i unde a greșit , ce ar putea îmbunătății și care sunt clișeele pe care ar trebui să le evite.

Nici cei care greșesc și nu vor să învețe din greșeli, nici cei care vor să îi corecteze dar sfârșesc prin a îi a îi face albie de porci nu sunt diferiți.

Ca să schimbi ceva trebuie să începi cu tine și mai ales să nu aștepti nimic în schimb decât propria satisfacție personală de a fi ajutat pe cineva.

Acestea fiind spuse îmi doresc să ajut pe oricine dorește o părere, o sugestie sau o critică și care vrea cu adevărat să învețe ceva. Fără injurii doar vorbe bune și o atmosferă destinsă.

Pentru oricine vrea și este interesat nu trebuie decât să-mi lase un mesaj privat sau public și se rezolvă.

O seară faină vă doresc!

Ajutor și critici pentru oricine doreșteWhere stories live. Discover now