Voi cum alegeți numele personajelor voastre?

661 59 35
                                    

Aici nu am să dau sfaturi, aici vreau să vă aud pe voi.

Cum alegeți numele personajelor voastre? Pe ce vă bazați?

Câteva lucruri după care v-ați putea ghida în alegea numelor ar fi:

-criteriul temporal ( Când are loc acțiunea. țineți cont de ani, de secole și așa mai departe. anumite nume erau folosite și erau predominante în secolele XIX și XVIII. )

-criteriul spațial ( Unde are loc acțiunea. E absolut necesar să țineți cont unde va avea loc povestea voastră. Dacă e în Marea Britanie atunci trebuie să știți că numele vor fi anglofone. În Franța nu vor exista nume precum Alle , Sally , Sarah, Jess etc ci nume francofone.  Nu vă limitați doar la nume englezești.

- etimologia numelui respectiv - dacă aceasta e relevantă pentru conturarea personajului vostru. ( adica ce înseamna acel nume. spre ex: Numele Sarah este de origine ebraică și înseamnă doamnă sau prințesă.

-numele ales poate să denote o caracteristică a personajului vostru.

( spre ex: Potter înseamnă olar sau Goodman - om bun)

-numele unui personaj ne mai poate da un indiciu despre destinul acestuia

( spre ex: Mallory - înseamnă fără de noroc, ghinionist, nefericit )

Deci, voi cum vă alegeți numele?

Ajutor și critici pentru oricine doreșteWhere stories live. Discover now