Eram in masina lui Louis iar ceasul imi indica ora 23:35,stiam ca daca ma voi intoarce acasa mama ma va pedepsi si imi va tine predica ei vesnica cu venitul tarziu acasa.Si sincera sa fiu nu aveam chef ca la ora asta sa ma cert cu mama asa ca am ales sa merg acasa la Gabriel pentru ami spune tot ce stie despre demoni si oare la ce se referea cand a zis ca "ei"ma urmaresc???Oare sunt mai multi demoni pe urmele mele,oare ma vor omora,oare are de-face legatura cu strabunica mea care a facut un pact cu unul dintre aceste creaturi!?!?Toate intrebarile acestea mi se plimbau prin cap si fara raspuns.
Afara era frig,poate prea frig.Luna de pe cer era plina si mare,ma simteam atrasa de luna,avea o energie misterioasa care ma facea sa o privesc incontinu.
-Vad ca nu prea esti vorbareata?!
-Haa,scuze doar ca ma gandeam.
-La ce?
-La demonul care ma urmareste,il pot simti,dar nu stiu de ce!?
-Insa u nu mi-ai raspuns la intrebare?De unde sti aceste lucruri si cum poti fi asa sigur ca mai multi demoni ma urmaresc?!?
-Cand vom ajunge acasa la mine iti voi povesti totul insa acum am sa iti raspund la ultima intrebare!
-Nu numai demonii te urmaresc ci si celelalte creaturi ale intunericului cum ar fi vampirii,varcolacii,strigoii si multi altii! Vrajitoarele te urmaresc de cand erai mica deoarece cand strabunica ta a devenit una dintre ele,ea era ceea mai puternica si u fiindc stranepoata ei avea sa iti lase tie toata puterea sa,iar toate vrahitoarele te urmaresc pentru ca u sa fii in siguranta,ele au grija de tine.Strabunica ta a fost marea iubire a lui Lucifer,el nu a suportat gandul ca ea avea sa faca un pact cu un alt demon asa ca la pus pe acel demon sa aibe grija de tine iar strabunica ta,in cele din urma a facut un pact cu Lucifer,insa acesta fiindca o iubise nu vroia sa o chinuie asa a facuto regina peste taramul intunericului.Iar acel demon a avut grija de tine de gand te-ai nascut si de cand te-a vazut prima data o iubire puternica sa aprins il el pentru tine.Iar celelalte creaturi te urmaresc pentru a te omora pentru ca au aflat dorinta ta de a distruge toate creaturile rele de pe pamant si ei stiu ca tu esti foarte puternica.
-Wowwww,stai putin,cum adica toate creaturile rele ma urmaresc,cum adica un demon ma iubeste,cum adica am puteri si strabunica mea este regina iadului???!!!Si u de unde naiba sti toate asteaaaa??Iti bati joc de mine,nu???
O lacrima calda se asternuse pe obrazul meu rece,eram trista si ma simteam umilita,chiar avusesem incredere in Louis insa el continiua sa isi bata joc de mine,de ceee??
Masina se oprise la un semafor,deschizand repede usa si lasando deschisa in urma mea aud o voce,vocea lui Gabriel care ma striga din departare spunandu-mi sa ma intorc,insa era prea tarziu eram deja departe.
Nu stiam tocmai unde ajunsesem,avand in vedere ca erau multi copaci si nici urma de lumina aveam tendinta sa cred ca sunt intr-o padure.
Mergeam singura intr-o padure intumecata luminata doar de lumina lunii iar vantul care adia usot impingea copacii care cauzau zgomote infricisatoare.Imi era frica si frig,vroian acasa la mama,vroiam sa ii aud prediaca si pedeapsa fiindca am intarziat insa era imposibil,nici macar nu stiam unde naiba ma aflam.
Dintr-o data in spatele meu se auzise ceva......
CITEȘTI
Inger si Demon(H.S. & L.T. fanfiction)
FanfictionEste vorba despre o adolescenta care crede in visele ei de a devenii unul dintre cei alesi de Dumnezeu in lupta dintre bine si rau.Vrea sa ii ajute pe oameni si sa ii distruga pe demoni si Lucfier,printul intunericului.Pasiunea ei pentru aceste lucr...