Ma intorc si il vad pe Louis,care se uita la mine,sau mai bine zis la Harry,vad ca si el este incordat si nervos,dar oare de ce?!Ma intorc inapoi catre Harry pentru a vedea cum maxilarul sau este incordat iar vena de la gatul sau mai avea putin si exploda.
-Harry,ai patit ceva,il cunosti pe Louis?! il intreb eu cu putina teama in ochi.Il vad cum isi i-a privirea de pe Louis si o indreapta spre mine,parca era himnotizat,ochii lui numai erau verzi ci negrii,un negru care te facea sa ingheti pe loc.
-Nu,nu il cunosc,uite vroiam sa imi cer scuze ca nu ti-am spus mai multe despre mine,ce ai spune sa vi la adresa asta mai pe seara pe la 19:00,ne intalnim acolo si am sa iti zic tot ce vrei sa stii despre mine.Imi spune el cu un zambet si observ ca nervozitatea a disparut la fel si vocea lui care suna putin cam demonica.
-Ok pai am sa vin dar pot sa aduc si o prietena?
-Sigur,imi zambeste el si pot observa un zambet cam obraznic,dar ma abtin.
-Ok....pai eu am plecat,ma asteapta Louis,ne vedem si multumesc inca o data,pa! ii spun zambind si parca observ ca starea lui de spirit de schimba iar cand ii aude numele,ok....devine foarte ciudat,oare se cunosc?!Ma intorc sa ies insa simt o mana pe picor care urca si coboara,sentimentul asta e foarte electrizant,ma face sa adorm si imi place la nebunie,doamne ce tot spun.Ma intorc catre Harry si observ ca ranjeste ca idiotul,ce naiba?!
-Hmmm, asculta aici baietas poate m-ai salvat tu insa nu sunt jucaria ta pe care sa o pipai!ii spun eu deja nervoasa.
-Inca,scuze dar ma atragi foarte mult.spune el din nou avand acel zambet pervers pe fata,deja ma enerva.
-Bine,trebuie sa plec ne vedem diseara,nu ma face sa regret ca vin.
-Oooo,nu o sa regreti.
Dau sa ies din masina iar el ma prinde de mana si ma intoarce rapid cu fata spre el,inainte sa pot protesta isi plaseaza buzele moi,catifelate si calde pe obrazul meu rece care se incalzeste instantaneu.
-Bine,pa...! ii spun eu iesind rapid din masina inca tremurand fiindca nu stiu ce a fost aia,insa mi-a placut...?o nu nu cred.
Ma indrept spre Louis care parea foarte nervos.
Va multumesc mult ca imi citit poveste puteti sa comentati si sa imi spuneti ce va place si ce nu va place de asemena vroiam sa va mai spun ca am mai inceput o carte Dangerous(H.S. fanfiction) o puteti gasii pe progilul meu mirelasofia,vq multumesc.
CITEȘTI
Inger si Demon(H.S. & L.T. fanfiction)
FanfictionEste vorba despre o adolescenta care crede in visele ei de a devenii unul dintre cei alesi de Dumnezeu in lupta dintre bine si rau.Vrea sa ii ajute pe oameni si sa ii distruga pe demoni si Lucfier,printul intunericului.Pasiunea ei pentru aceste lucr...