En Büyük Sürü

184 8 3
                                    

Uzun süredir yazamadım imkanlar el vermedi ama artık iki günde bir atacağım iyi okumalar.


Arabaları biraz sesliydi. Başımıza tüm aylakları toplayabilirlerdi ama ellerinde gereğinden fazla mühimmat ve yiyecek vardı. Kimseye zarar veremeyecek tiplerdi. Yanlarında birde bebekte vardı. Çok sakin bir bebekti. İsimleri ise anna,jack ve maria. Merle aracın sesini duyunca hemen tüfeğine sarıldı. Ben ise hemen yayımı aldım elime. Arabanın sesi gittikçe yaklaştı ve en sonunda önümüzde durdu. Merle hemen tüfeğini doğrultup sordu:
(M=merle J=jack)
M:Kimsiniz,nereden geliyorsunuz ve bizden ne istiyorsunuz ?
J:Ben jack karım maria ve kızım anna biz dost olmak istiyoruz elimizde yeterince mühimmat ve yiyecek var bizide kampınıza alın lütfen .
M:Peki bizi öldürmeyeceğinizi nerden bileceğiz ?
J:Biz daha önce hiçbir silah kullanmadık tüm silahlarımızı size verebiliriz ama bizi korursanız .
M:Bu olabilir,peki çadırınız varmı kurmanıza yardımcı olabiliriz.
J:Evet,hadi başlayalım.
Merle ile jack çadırı kurarken maria hemen yemek pişirmeye başladı ve bende silahları her yere eşit olarak koyuyordum. En ufak bir harekette her elimizi attığımız yerden silah çıkmalı ki kendimizi daha iyi savunalım. En sonunda tüm silahları dağıttım bu sırada maria anna ya yemek yediriyordu, jack yiyecekleri koymak için bi dolap yapıyordu merle kampın çevresine sivri tahtalardan olusan bi çit koyuyordu ben yemeğimi alıp çadırıma geçtim. Yayımı yağlarken yemeğimi yiyordum. Tabağı koymaya gidiyordum ki yola baktığımda şimdiye kadar gördüğüm en büyük sürüyü gördüm herkesin eline bir tabanca sıkıştırdim ve herkesi jacklerin çadırına soktum. En büyük çadır onlarındı ve herkes buraya gelmemeleri için dua etmeye başladı ben ise deliklerden gelen zombi varmi diye bakıyordum anna uyumuştu ama biz uyuyamazdık yaklaşık otuz kişilik bir sürüydü ama bize uğramadan geçip gittiler. Herkes kendi çadırına geçti. Ben uyumamıştım en ufak seste dışarı bakıyordum. Sabah olmuştu. Bi toplantı yaptık ve bi nöbetçi kulübesi yapıp hergün sıra sıra nöbet tutulmasını istedim. Herkes kabul etti ve merle ile jack'in arabasıyla bildiğimiz bir odun fabrikasına gidip odun çalmaya başladık hemen alabildiğimiz kadar odun alıp geri döndük yapımına başladık.



Bu bölumden bu kadar arkadaslar iki gün sonra tekrar yazarım beğendiyseniz vote atmayı unutmayın seviliyorsunuz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Daryl DixonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin