NCT TAEYONG

1.6K 83 17
                                    

Geçmişte Taeyong'un açık arttırma sitesi üzerinden alıcıları dolandırıp, onlara kullanılmış veya defolu ürün gönderdiği ortaya çıkmıştı. Ayrıca bunu farklı kimlikler üzerinden bir çok kez yaptığı, ona iade yapmak isteyen ve şikayetlerini belirten kullanıcıları tehdit ettiğine dair iddialar da bulunuyor.

Daha önceden şirketin onun adına özür dilemesine rağmen Taeyong kişisel özrünü 'NCT Life' üzerinden yaptı. Konuşmasını yaparken oldukça zorlansada şu sözleri dile getirdi, "Sanırım gençken,çıkışımdan önce, oldukça utandırıcı ve pişman olunası şeyler yaptım. Şimdi bile düşünebildiğim tek şey bu. Kafam bununla dolu. Biliyorum bununla ilgili daha önceden konuşmalıydım. Henüz olgunlaşmamış, düşüncesiz ve saygısız olduğum zamanlarda incittiğim herkesten tüm samimiyetimle özür dilemek istiyorum. Şu andan itibaren çok çalışmak zorundayım. Diğer üyelerin önünde onurlu durabilmek için bunu en iyi şekilde yapmalıyım. Zorundayım."

Ayrıca şunları ekledi, "Beni sevmek zor olsa gerek, bu yüzden insanlara beni bu şekilde kabul ettikleri için minnettarım. Ayrıca tüm ekip üyelerine de beni sevip, anlayışla karşıladıkları için minnettarım."

A/N: Ben Taeyong'a bu kadar tepki gösterilmesini doğru bulmuyorum. Sonuçta küçükken herkes hatalar yapabilir. Bu kadar özür dilemişken ve pişman olmuşken netizenlerin tepki göstermesi saçma geliyor.

A/N: Multiye videoyu koydum.

-everythingisakpop

All Kpop Groups FactsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin