Giriş

851 38 19
                                    

Harleen:
Bugün işe başlayışımın ilk günü. Aslında baya heyecanlıydım. Çünkü hayalimdeki mesleğe kavuşmuştum. Sabah 8:30 da kalktım ve saçımı topuz yaptım üstüme askılı düğme detaylı ucu dantelli siyah bir elbise giydim. Dudağıma turuncumsu hafif bir ruj sürdüm ve hafif mat gri far yaptım.
Artık yeni işimdeki ilk güne hazırdım.

Arkham Asylum a giriş yaptım ve müdürle görüşerek yeni odama gidip odayı incelemeye başladım ve masamda bir not buldum .
Notta şöyle diyordu:
Merhaba Bayan Quinzel seanslarımız için baya heyecanlıyım ve seans saatimiz bekliyorum
-MR.J
Bu not beni biraz korkutmuştu daha hastamı tanımıyordum bile ve daha sonrasında kapım tıklandığında ben hemen notu arkama sakladım görevlilerden biri hasta listemi getirmişti.

Ona çıkabileceğini söyledim ve  hastalarımı incelemeye başladım en çok dikkatimi çeken Joker olmuştu gerçek ismi bilinmiyordu yemyeşil saçları ve yeşil gözleri beni benden almaya yetmişti. Diğer hastalarım bu kadar dikkat çekici değildi. Sonrasında saate baktım saat 10:00 dı ve Joker le olan seansımın olduğunu gördüm.Ve Joker in hücresine gittim. Kapıda iri yarı 2 gardiyan vardı beni selamlayarak Merhaba Bayan Quinzel dediler bende onları selamlayarak içeriye girdim.

Ve karşımda sessizce oturan Jokeri gördüm deli gömleği giydirilmişti gardiyanlardan onu çıkarmalarını istedim onlarda zorla çıkardılar.

Ve Joker bana teşekkür ederek nazikçe sandalyeyi çekti teşekkür ederek oturdum oda yerine oturdu.
-Bayan Quinzel size birşey sorabilir miyim?
+Buyrun MR.J ve bana Harleen diyebilirsiniz.
-Arkadaşlarınız sizi Harley diye mi çağırıyor.
+MR.J benim hiç arkadaşım yokki.
-Güzel Harley bir tane edindin bile
HAHAHAHAHAHAHAHAA..
Ardından sohbet etmeye başladık ve zamanın nasıl geçtiğini fark  etmemiştik ama zaman dolmuştu. Gardiyanlar bizi uyardı ve çıktılar. Bende çıkıyordum Joker bana seslendi tam arkamı döndüm ki..

♤◇♤◇
Merhaba Puddin'lerim hikayemi yeni yazmaya başladım umarım hoşunuza gider    vote ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum❤❤❤

The Jarley QuinnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin