2.Bölüm-Kaçış

425 24 2
                                    

Harley:
Ben ona aşık olmuştum dışarı çıkarken de onu kaçırmayı düşündüm ama doğru olur mu bilemiyorum,hayır tabiki de doğru onu seviyorum. Onu kaçırıcam bu gece...

Gece 00.00
Onu kaçırmak için soytarı kostümü giymiştim daha doğrusu ona benzemek için ama bu hoşuma gitmişti hemen onun olduğu kata indim  ve jimnastiğimi kullanarak gardiyanları yere  serdim hemen onu alıp çıktım o ne olduğunu benim kim olduğumu bile anlamadı bu halini seviyordum.

Yanımda tabiki silah vardı hem de iki tane birisini Joker e verdim polisleri yere serdi beraber sonra onu evime götürdüm. Üstümdekileri çıkardı. (Fesatlık yapmayın lütfen sksmksmsj)

Kendi üstündekileri de çıkardı dövmelerinin her biri bir yaratılış harikasıydı. Sonra yatağa yatırdı beni sonra da yanıma yattı birbirimize bakıyorduk. Bu harikaydı. Ve birden dudaklarıma yapıştı elleriyle kafamı kavramıştı.  Ona karşılık veriyordum. Sonra dudaklarını ayırdı koltuğa oturdu beni de kucağına oturttu.

Ve saçımı okşamaya başladı. Bende kafamı göğsüne yasladım. Ve o sessizliği bozdu ve bana onu gerçekten sevip sevmediğimi sordu  bende dudaklarına yapıştım dudaklarımı ayırdıktan sonra bu herşeyi açıklıyor mu dedim. O da "Evet herşeyi.." dedi. Ve dudaklarıma yapıştı. Ardından ayağa kalktı. Üstümü giymemiş biryere gideceğimizi söyledi bende onaylayarak tam gidiyordum ki yüzüme bir tokat geçirdi canım yanmıştı ama bunu neden yapmıştı ki anlamadım ve ellerini  başının arasına alıp "ben sana nasıl aşık oldum hiç bilmiyorum ama sana bakmam kalbimin 900 atmasına yetiyor beni benden alıyorsun aman tanrım Harley ben sana sırılsıklam aşığım" dedi ve beni kaldırıp tokat attığı yeri hafifçe öptü sonra bana hiç bırakmayacak gibi sarıldı ben kokusunu içime çektim bunu hissetmiş olmalı ki bana "bende senin kokunu böyle içime çekiyorum her seferinde kokunu saklamak istiyorum" dedi ben de en sonunda ona ben de ona sırılsıklam aşık olduğumu onu görünce karnımda kelebekler uçuştuğunu anlattım bana daha sıkı sarıldı yatağa yattık.

Ellerini belime doladı bende başımı göğsüne yasladım ve uyuduk..


♤♡◇♧♧◇♡♤
Selam puddin'lerim bu bölüm daha uzun oldu ama içimdeki herşeyi yazdım umarım beğenmişsinizdir0😘😍😘😍👄❤💙💚❤💙💚

The Jarley QuinnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin