Cum a inceput totul...

707 19 7
                                    

O zi normala la scoala: profesorii predau, elevii se plictisesc, cateva note mici, cateva note mari si cativa colegi care-si bat joc de tocilara clasei. Probabil va intrebati cine este nefericita...ei bine, eu sunt! Mda...probabil ca nu v-ati fi asteptat la asta! Oricum, nu-i atat de rau sa fii tocilara ciudata, singuratica si fara viata sociala a clasei! Adica, sa fim seriosi! Cu cine sa-mi petrec timpu'? Cu piti care nu se poate hotari intre fard de pleoape roz-bombom si fard de pleoape verde fosforescent? Sau cu cocalaru' cu o supra-doza de gel in cap, care si-a folosit de dimineata tot parfumul de fite si deodorantul cu nume ciudat, si care sta la coltul strazii cu manelele la maxim? Sau, o varianta ar mai fi fana cartilor Twilight care viseaza sa-si gaseasca un vampir cu care sa-si petreaca viata... Voi pe cine ati alege? Sincer, nu-mi pasa de parerea voastra, asa ca ma intreb de ce v-ar pasa de a mea... Dar, ca sa-mi scot partea sadica la iveala si ca sa va pun sa cititi cateva cuvinte (sau randuri) in plus, o lungesc, cu gandul ca, intr-un final, sa va spun... Ei bine, eu nu-l aleg pe niciunul din cei enumerati mai sus! Prefer sa raman cu caietele mele in care scriu tot felul de povesti fara sens decat sa-mi petrec timpul cu unul din ciudatii aia!

Asa...acum sa trecem putin la familie: pai, am o sora mai mare, Taylor. E satanista. Are o placere sadica in a ma teroriza. Parintii ii acorda aproape toata atentia lor, eu fiind prea stearsa. Pur si simplu, nu-mi place sa ma bag in seama! Oricum, stau intr-un apartament destul de dragut dintr-un orasel banal din Anglia. Sunt 4 camere: camera mea, camera surorii mele, camera parintilor si sufrageria.

Viata mea e una destul de banala: merg la scoala, iau cateva note bune, ma inotrc acasa, invat dupa care stau ghemuita intr-un colt al camerei mele, scriind carti fara sfarsit.

Alte lucruri despre mine: sunt inchisa in mine, imi place mult negrul, dar asta nu se reflecta in garderoba sau in camera, mama luandu-mi mai mereu hainele. Ce sa-i faci? Sunt o fire linistita, dar pe care nu vrei s-o vezi scoasa din sarite. Am 18 ani si sunt in ultimul an de liceu. Parintii mei viseaza sa ajung cu bursa la oxford, si am destul de multe sanse! De ce as minti? Sa vad, am uitat ceva? A da, numele! Ma numesc Vanessa Simpson si am am o viata relativ normala.

Ma gandesc astfel stand intinsa pe pat, in camera si uitandu-ma la tavan, incercand sa ma gandesc la un subiect pentru o noua carte... Si cum stau eu asa si privesc frumosul si platul meu tavan, aud zgomote din dulap? Ce-or putea fi? Soareci? Sobolani? Pisici? Caini? Dracusori? Demoni? Ma rog, incercarea moarte n-are... Ma indrept spre dulap, il deschid si ce vad? Doi tipi stateau ascunsi in dulap, printre haine...inchid dulapul! Wait! Wait! Wait! Wait! Doi tipi? In dulap? WHAT THE HELL?!? Linisteste-te, Vanessa! Inspira! Expira! Inspira! Expira! Te-ai linistit? Da? Bine, atunci! Nu trebuie sa te sperii! Eu n-au la dispozitie decat niste haine si umerase! Dar tu? Pentru ce ti-ai mai luat permisul de port-arma? Pentru ce tii un pistol sub perna si o bata sub pat? Pentru a te apara de baieti ca astia! Acum, ca te-ai linistit si gandesti limpede, fa un plan! Un plan...un plan... Da' ce usor suna? De ce n-o fi pusa chestia asta in manualul de situatii de urgenta? A da, pentru ca majoritatea fetelor sunt niste fufe si ar sari in pat cu ei imediat! Ce intrebari mai pun si eu...

Ma indrept spre pat, fara a-mi lua privirea de pe dulap. Imi iau pistolul de sub perna si-l indrept spre dulap, spunand cu o voce tremuranda:

-Voi doi! Iesiti din dulap in clipa asta! Sunteti inconjurati! (WTH? am zis "sunteti inconjurati"? dar ce? suntem intr-un film politist? Macar de ar ar mai fi o persoana aici...dar sunt singura! Ce dracu'?)

Dulapul se deschise, din el iesind fum...WTH?!? Incepusem sa aud o melodie...ca in clipuletele alea cu primul pas pe lune: TA-NA-NAM!  Din el iesira doi tipi...ei bine...WOW! Adica nu-mi venea sa cred! Ce cauta doi tipi ca astia la mine in casa? Si cum ma gandeam asa, incepusem sa salivez... Salivez? Ce naiba? Mi-am revenit si totusi, nu-mi puteam lua ochii de la ei... Revino-ti, Vanessa! Revinoti! Nu te poti lasa intimidata de doua bu... DE AJUNS!!!

WTH?!?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum