Zilele au trecut destul de ciudat, deoarece aia doi n-au facut AB-SO-LUT NI-MIC!!! WTH? Si eram pregatita sa ma apar de orice... Am ajuns sa devin paranoica! :(( Totusi, eu l-am meditat in continuare pe Jake la matematica, iar azi, dupa ore, urmeaza sa ne intalnim din nou la biblioteca pentru o noua lectie... Unul din lucrurile bune facute de aia doi! Stai putin! Astia doi au mai facut ceva bun? Stai sa ma gandesc...lenjerie de piti...baie...ei bine, raspunsul e NU! Asta e singurul lucru bun facut de astia doi! X(X(X(
Cand am ajuns la biblioteca, Jake ma astepta deja. Am mers langa el si m-am asezat pe scaunul alaturat.
-Deci...ce facem azi, profa? ma intreba el, afisand un zambet pe buze.
-Pai...ma gandeam sa facem probleme cu radical!
-Probleme cu radical? Iiti bati joc de mine? Vrei sa ma omori?
-Nimeni n-a murit de la niste probleme cu radical!
-Mda...n-a murit nimeni...INCA!!!
-Stii? N-am de gand sa te las sa mori asa usor, bine?
-Mbine...
Dupa vreo doua ore, a inteles cat de cat, dar nu era inca stapan pe operatii.
-Vad ca ai inceput sa te prinzi! am zis eu, mandra de el.
-Mda...dar din pacate nu mai pot sta sa aprofundez...am antrenamente...
-A...bine! Nu-i nimic! Daca vrei, ne putem intalni intr-o zi sa lucram mai mult!
-Mai stii lenjeria in care erai zilele trecute? ma intreba el.
-Mda...stii? Trebuie sa-ti explic...
-Nu trebuie sa-mi explici nimic! O poti purta in seara asta cand vii la mine?
Ii trag o mica palma, mai mult in gluma, dupa care ii spun:
-Sa vin in seara asta la tine? Sa invatam, nu?
-Daca vrei...
-Bine! La ce ora?
-7 e bine?
-7 e perfect!
Am ajuns acasa...Luci si Nate nu erau acolo...CIUDAT! De obicei ma asteptau cu vreo farsa diavoleasca si un mare zambet malefic. Pe masa vad un bilet.
"Draga Vanessa,
Te rugam sa nu-ti faci speranta ca te-am lasat in pace pentru totdeauna. Nu! Pur si simplu, ne-am cam saturat de faptul ca tu n-ai televizor si nici nu ti-am putut sparge parola calculatorului, oricat de mult am incercat, asa ca eu si Nate am plecat la un film. Noapte buna! Nu ne astepta!
Lucifer"
IUUUUUUUUUUUUUUUU-HUUUUUUUUUUUUU-HU-HUUUUUU-HUUU-HUUUUUUUUUUUU!!! Dansul victoriei! Buntzi-buntzi-buntzi! Perfect! Am scapat de astia doi pentru restu' serii! Cat de bine pot merge lucrurile...
WAIT! WAIT! WAIT! WAIT! Este un PS...
"PS: Sa nu crezi ca am uitat de farsa zilnica. Am fi putut sa-ti facem ceva cu un mecanism mult prea complicat ca sa merite sa depunem efortul! Totusi, ca sa nu fii dezamagita, iti promitem ca-ti vom face farsa mult "asteptata".
Nate"
WHT MEANS THIS?!? Cum adica...n-am scapat? NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! I CAN'T BELIEVE THIS F*CKING SH*T! Imi urasc viata! :|
Oricum, e aproape sapte, o sa-mi fac griji pentru astia doi cand ma intorc! :D Asa...blugi...bluza...carti de mate...PERFECT! E 7 fara 5. Ajung in fata blocului. Sun la interfon...cat dracia lu' Lucifer era? Think...think...think... A da, 015! Formez...
-Cine e?
-Eu sunt...Vanessa...
-A da, intra...! (apoi se mai auzea prin interfon: WTF? E deja 7? Lilian, ascunde-te, ce dracu'? Dulapul! Repede, Lilian, dulapul!)
OK...WTH?!?
Ajung la apartamentul lui. Usa se deschide.
-Buna, Vanessa! Intra!
-Merci...
Nu pot sa cred...avea parul ud...si nu purta tricou...ce patratele...
-Du-te in sufragerie...vin si eu acum!
-Mmmm...bine! si-am zbughit-o acolo.
Peste putin veni langa mine in sufragerie. Am inceput sa-i explic prostiile alea de radical si-l vad cum se apropie de mine incet...simt cum vreau si eu sa-i raspund, dar cand buzele noastre erau la 2-3 cm distanta, ii pun degetul pe buze si-l intreb:
-Cum se face ca un baiat asa ca tine n-are prietena si incepe sa se dea la tocilara clasei, pe care pana acum nici n-o baga in seama?
-Pai stii? De fapt...eu cam am!
-Cam ai...?
-Pai...mda...stii tu...
-Ce-ar trebui sa stiu?
-Ma rog...prea mult pentru o seara...gaseste-ti alt meditator! si, cand sa ies pe usa, ca un ultimatum, am spus: A da, si Lilian? Nu cred ca dulapul e prea comod! Poti iesi de acolo!
UNDE SUNT ASTIA DOI CAND AI NEVOIE DE EI?!?~ x(~x(~x(
CITEȘTI
WTH?!?
Teen FictionCei ce-au citit "De ce eu?"-TheBloodyRoses, nu v-ati intrebat ce-au facut Lucifer si Fluffy 2 cat timp au lasat-o pe Ashley in pace? Probabil ca nu! Dar daca a-ti facut-o, atunci aceasta carte va v-a raspunde intrebarilor.