BÖLÜM 2

22 3 7
                                    

Hayaller ve hayatlar işte tamda burası insanın dönüş noktasıdır.Önce bir işe başlama dan insanın kendisine olan güvenini arttırması lazım.Bunun içinde ego dediğimiz kavramı devreye sokması gerekecek.Çoğu buna bencillik bile diyebilir.

Ama bencillik değil aksine insanın neler yapabileceğinin cesaretidir.Bir işi gerçekten yapmak istiyorsanız öncelikle cesaretiniz olması lazım.İnsanlar size yapamayacağınız şeyleri söylediğin de aslında yapabileceğinizi bildiği için korktuklarından size tam tersini söylerler.

' Aman bu işin zaten olur yanı yoktu ki ' diye telkinlerde bulunurlar.Oysa ki siz gerçekten inanmış olsaydınız aslında o işi çoktan yapmış ve bitirmiş olurdunuz.Ama savaşmaktan ziyade kaçmak basit geldi.

Sizde kendinize ' evet haklı bu işin olur yanı yoktu' diye kendi kendinize konuşurken bulursunuz..En acısı da başka insanların lafina kanıp hayallerinizden vazgectiniz.

Mesela birinden hoslandınız.Bunu gidip arkadaşınıza diyorsunuz heyecanla. Ama o bu duruma sevinmiş gibi duruyor. Oysa ki sevinmiyor.Ve gidip hoşlandığınız delikanlıya gidip kendisi için ' senden hoşlanıyorum ' diyo... Tabi bizim saf delikanlı da kıza olumlu cevap veriyor. Siz şimdi hatayı nerde mi yaptınız..

Cevap: Siz hatayı hoşlandığınız delikanlı yerine arkadaşınıza gittiğiniz için yaptınız.

Çünkü insanoğlunun kanında vardır çekememezlik,kıskançlık vs.
Tabi şimdi siz düşünüyorsunuz bu insanoğlunun hepsi mi böyle..

Cevap: Tabiki de hepsi aynı değil.Ama genel olarak çoğu insanda rastladığımız bir şey.

Şimdilik bu kadar.. Beğenirseniz devamı gelecektir.

GARİP BİR HİKAYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin