Bu sefer sizlere insanın içsel yalnızlığını anlatacağım..
En büyük yolculuk bir benden ibarettir.
Kendini geliştirmenin,ne istediğim,neye gereksinim duyduğum,ne hissettiğim ve kim olduğum konusunda gerçekçi olmayı ifade ettiğini keşfettim.. Işık kendi karanlık yüzüyle yüzleştiği sınırda ortaya çıkar.Bu yüzden kendin olmak cesaret ister ve yaşamda cesur insanları sever.Kendimizi aydınlatmanın anahtarı ise içsel bir yolculuk yapmaktır.Diğerlerini bilmek bilgeliktir.Karşındakinin insanla empati yapmaktır.Başkasına öğretmenlik yapmak kolaydır ama kendine yapmak zordur.Ç ünkü bilinç gerektirir.İnsan ancak oyun oynayan bir çocuğun ciddiyetine ulaştığı zaman, kendisi olmaya çok yaklaşmıştır!
Işık kişinin kendi karanlık yüzüyle yüzleşebildiği sınırda ortaya çıkar, bu yüzden kendin olmak cesaret ister! Yaşam cesurları sever!
Ne ilginçtir ki insanlar özgürlük için ölüyor, ama kendi yarattıkları esaretten özgürleşmek için yapabileceklerini merak etmiyorlar!Tekâmüle engel mükemmeldir, değişime ve gelişime engel egodur!
Gelişmiş insan, olumsuz düşünce-duygu-davranışları ve bilinç öncesi-bilinçaltı-ego-huy-alışkanlık gibi her türlü olumsuz kişisel özellikleri düşüncenin gücü ile yönetir: Her türlü yönetsel faaliyet için yetenek, bilinç ve mantığı ile birlikte düşüncenin sınırsız gücünü kullanır, ego maskesini kullanmaz, huy ve duygularının esiri olmaz.