-Înainte-
- Rose, a rostit triumfătoare Emily, trântindu-și ultima carte din mâna pe cuvertură și își înalță bărbia victorioasă. Esti terminată!
- M-am întins cu capul pe picioarele ei. Așa am stat toata ziua . Ne petrecuserăm cea mai mare parte din zi jucând carti, inventând tot felul de jocuri stupide , dar amuzante, cu tot felul de reguli imposibil de explicat altcuiva.
- Renunț, mă aud spunând.
- Nu poți sa renunți, cand tu deja ai pierdut , se amuză ea pe seama pierderii mele. Emily se întinde către laptop pentru a alege o melodie din playlist.
- Esti o lașă! Spune Emily , dansând pe ritmul melodiei "The Hills".
-Javră!
-Ba tu ești!
-Ba maică-ta!
Continuăm să ne amuzăm una pe seama celeilalte si apoi pentru putin timp , am ramas cufundate intr-o liniste confortabila. Rose isi tot facea de lucru cu cartile mele din biblioteca, Emily facea inventarul rochiilor mele , iar eu pur si simplu reflectam asupra gândurilor mele. Ma uit prin camera mea si vad urmele copilăriei mele. Postere cu seriale pe pereți, mobila roz , patul cu o cuvertură înflorată , colecția de păpuși Barbie pe un raft al biroului meu , dulapul, nu foarte mare cu un abțibild cu Hannah Montana pe el. Clar , trebuie sa fac cateva schimbări in camera mea.
- Hei, fetelor!
Mama mea vitregă, Jasmine, si-a facut apariția în pragul camerei. Are un par atat de frumos, lung , negru ca abanosul , si strâns intr-o codita împletită pe o parte. Tenul ei este ciocolatiu , iar ochii de un albastru intens.
- Roger si Mary vor ajunge in cateva minute, m-a anuntat ea. Poti sa cobori tu si sa pui masa? Mersi , draga mea! Emily , scumpo , ai vrea sa rămâi la cina?
Emily s-a încruntat, aruncând o privire spre ceasul in forma de stea de pe noptiera mea .
- Probabil ar trebui sa ma duc acasă. Parintii mei nu prea tolerează întârzierile in ultima vreme. Multumesc oricum pentru invitatie!
- Bine, draga mea, a încheiat Jasmine, zâmbind si bătând cu degetele in tocul ușii. S-a întors sa plece , nu inainte de a-mi spune:
- Rania! Sa mai pui un tacâm în plus. In seara asta va veni si Hunter . Cel putin asa cred. Auzind asta, eu si Emily ne-am privit una pe alta , făcând ochii mari.
- Pot să rămân și eu, a anunțat ea! O să-mi sun ....ăăă. MDA! Clar o sa ramân si eu la cina !!
Am izbucnit intr-un ras isteric. Se anunța o noapte lunga!Dupa aproximativ 10 minute, Roger si Mary isi fac apariția in pragul casei noastre , alaturi de frumusețea de baiat al lor. Ochii prietenei mele picasera , iar mie mai aveau putin si imi curgeau balele. Mama i-a invitat in living unde era aseazata o masa cu niste aranjamente minunate , tacâmuri sclipitoare si niste lumânări aromate.
Hunter ii trimite priviri pe furiș prietenei mele si isi dau picioare pe sub masa , iar pe mine m-a apucat o gelozie nesemnificativa. Tatăl meu si Roger sunt in capetele mesei, mama si Rose sunt pe o parte a mesei , iar noi trei , pe cealaltă, bine-nțeles Hunter sta intre noi doua. Minunat , ce pot spune..!
-Si..., Hunter. Ce vrei sa faci pe viitor? intreaba Jasmine
-Deocamdata învăț pentru Facultatea de Cibernetica din New York , fac o scoala de muzica si dans in paralel si lucrez la un proiect nou de voluntariat pentru copiii fara adăpost . Incerc sa fac o scoala specială pentru tinerele talente , dar in acelasi timp sa ofer si un adăpost pentru copiii care nu au un acoperiș deasupra capului sau sunt orfani .
-Interesant, Adaugă tata foarte atras de subiect. Si, in timpul liber ce activitati ai?
-De obicei ies cu prietenii. Dar mai si lucrez câteodată la Starbucks in campusul facultății.
-Inteleg. Tinere, esti o minune printre adolescenții din ziua de azi.
-Va Multumesc,domnule!
Dupa ce servim desertul , eu si Emily ne-am oferit sa strângem masa, astfel ca prietena mea imi aduce vasele, iar eu le spal. Aud o voce masculină in spatele ușii dinspre sufragerie , asa ca ma hotărăsc sa ascult mai atent. Se mai auzea ceva.. o voce feminină... par a fi Hunter si Emily. Dar ce discuta asa aprins? Nu e frumos sa asculti pe la uși, oricum nu e treaba ta, pana la urma nu te intereseaza persoana lui, voce stupida. Uh! Ba da. E un caz mai important de data asta.
-Sunt sigura ca s-ar supăra, mai ales ca am vaga impresie ca ține la tine.
-Tot iti sugerez sa nu ii spunem. Mai așteaptă putin!
-Imi e greu, Hunter! E cea mai buna prietena a mea!! In plus , nu am mințit-o niciodata, nu ne-am ascuns nimic una celeilalte.
-Bine
Nu am mai auzit nimic in rest pentru ca au inceput sa vorbească in șoaptă, asa ca m-am decis sa merg la ei. Am tras aer in piept si am intrat. Am ramas perplexă. Aceștia se sărutau înfocat, fara pic de rusine pentru faptul ca parintii noștri erau la o camera distanță, iar eu tocmai ce i-am prins in fapt. Nu pot sa cred ca prietena mea cea mai buna a reusit sa ma dezamăgească in felul asta, deși știa ca imi place de el.
- Multumesc,Emily. Ai reusit sa Strici o prietenie. Esti o idioata!
-Uite , stii ce Rania? Chiar acum voiam sa iti spunem, dar..
-Da , am inteles . Erați Ocupați. Sper sa va țină relația si sa nu cumva sa te însele cu vreo prietena de-a ta.
Emily a inteles aluzia pentru ca s-a încruntat si a devenit vizibil enervată de replica mea.
-Nu o sa ma însele niciodata pentru ca ma iubeste!
-Nu, nu este adevarat . Vrea doar ce vrea orice bărbat! O sa te faca sa ajungi in patul lui si dupa va pleca! Esti o fraiera ,Emily si dupa ce o sa pățești asta, sa nu vii la mine sa plangi!
-Bine! Nu am nevoie de o prietena ca tine!
-Foarte bine!
In tot timpul cat ne-am certat noi, el nu a intervenit cu nimic, nici in apărarea ei si nici in a mea . Nu a susținut ideea niciuneia, ceea ce denota faptul ca eu am avut dreptate. A stat tot timpul cu privirea in pământ sau la Emily. Nu a avut tupeul sa ma privească in ochi. Oricum, ce motiv ar avea el, bărbat in primul an de facultate sa stea cu o adolescenta din al doilea an de liceu? Hai sa fim șeriosi, doar are chef de joaca.
~>>>~Dupa ce am terminat discuția, eu am plecat la mine in camera , fara a-mi lua la revedere de la prietena mea si de la invitati. Pur si simplu m-am saturat pana peste cap! Restul serii am stat sa ma gandesc daca nu cumva am fost prea aspra cu Emily. Normal ca nu ai fost aspra! A meritat-o! Știa foarte bine ca tu ai sentimente pentru el si totusi te-a trădat! Ar trebui sa i-o plătești cu aceeasi moneda! Voce tâmpită. Nu! E totusi cea mai buna prietena a mea. Voi vorbi cu ea si ii voi explica faptul ca nu a facut o alegere buna , dar o voi susține indiferent de decizia luată.
Urmatoarele 2 zile au fost plictisitoare, Emily nu m-a mai sunat, dar nici eu pe ea , am stat in casa , am facut teme, am petrecut cateva ore la sala si Apoi mi-am vărsat nervii pe sacul de box din sala e antrenament, am alergat si cam atat. I-am vazut o singura data in Parcul Central Ținându-se de mana si sărutându-se . Un junghi de gelozie mi-a străbătut pieptul, dar am decis sa merg mai departe.
-------------------------------------------------------
Ma scuzați pentru întârziere, dar a inceput perioada tezelor , a fost si ziua mea , etc ❤️ Sper sa ma înțelegeți 😭 Spor la citit! :)
YOU ARE READING
Dragoste și abandon
RomanceInainte: Rania Montero il iubeste pe Hunter White de cand se stie; e ceva asemanator cu respiratul. Însă el n-a părut niciodata interesat de ea sau cel putin de existența ei... pana intr-o zi cand , incredibil, o observă. Rania si Hunter se afunda i...