BEN11

483 32 9
                                    

Yetimhane'de büyüyüp, her zaman ziyaretlerinize gelen insanlara yalvarmaktan artık seni bıktırmışsındır. Yine yetimhane ziyaretlerine biri gelmiştir. Ünlü oyuncu ve zengin olduğunu biliyorsunuzdur. Zaten yetimhanede de televizyon yoktu, nereden bilecektin. Pencere kenarına oturduğunda pahalı araba olduğunu bildiğin -bilmesen bile tahmin edeceğin- araba bahçeye park etmişti ama Ada'mı görmemiştin. Dakikalar sonra herkesi sıraya dizerlerken sen pencere kenarında oturmaya devam edersin. Artık alışmıştın, kimsenin seni istemediğine, her gelen insana umut bağlanacağına.
Ada'm, acelesi varmış gibi herkesi inceledi ve tekrar inceledi. Pencere tarafına doğru bakarken, seni fark etmişti. Ada'mın ela gözlerinin, parladığını görürsün. Yetimhane müdürenizin, kulağına birşeyler fısıldadıktan sonra Ada'm uzaklaşmıştı. Müdüreniz yanına geldiğinde, iğneleyici bakıyordu.
"İşte gidiyorsun sürtük. Hele şükür senden kurtuluyoruz. Sevgili sahibin seni arabanda bekliyor. Kıyafetlerin bizde kalıcak." Diyip, onu takip edersin. Müdüren, pahalı arabaya yaklaştığında, çilveli kahkahalar atıp, sanki Ada'mın içine düşücekmiş gibi davranıyordu. Ne kadar da sürtük ama. Pahalı arabaya bindiğinde, müdüre sanki ağlayacakmiş gibi bakıyordu.
"Görüşürüz sevgili -senin adın-. Sık sık arkadaşlarının yanına gel." Diyip, ağlamaklı şekilde burnunu çekiyordu. Deri koltuklara popoyu oturduğunda, sahibin arabayı kökleyip, yetimhaneden uzaklaşıyordu.

BEN AFFLECK ILE HAYAL ET |ASKIDA|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin