"Cortez korrepetálása: 5/1 - dühös vagyok rá.
Cortez beszólása: 5/1 - nagyon dühös vagyok rá.
Cortez angol súgása: 5/1 - akkor is dühös vagyok rá.
Cortez: 5/1 - most nagyon nem szeretem.
Mr. Darcy: 5/5 - most inkább őt szeretem."
"Cortez: 5/5 -nincs sok kapcsolat köztünk, szinte semmi. De neki alanyi jogon jár az 5 pont. 😃"– Amatőrök. Az én kapcsolatom azért működik jól, mert vannak szabályai. Zsolti minden vasárnap megkapja mailben a heti beosztásom, ami igen zsúfolt, edzések, újságszerkesztés, tanulás stb. eszerint döntjük el, hogy mikor találkozunk – mesélte. Virággal kérdőn összenéztünk.
– Kinga, amit te mondasz, az nem kapcsolat, hanem diktatúra – mondtam.
– Ki hogy nevezi – húzta ki magát."😂
"Vert már pofán krampusz?"😈
"Oké. Kiakadsz, hogy kólát iszom éjjel. Te mi a fenét eszel egykor?"😃
"Te voltál, Cortez? - kapta a fejét felénk, mert Cortez felállt, és elsétált mellettem.
– Nem, de kidobom a rágóm.
– Azonnal köpd ki! – rikácsolta Farkas kissé hisztérikusan.
– Innen, vagy odamehetek? – torpant meg Cortez."😀😁😂"Antai-Kelemen, csukd be az ablakot. Anélkül, hogy kárt tennél magadban. Menni fog?-nézett gúnyosan Cortezre, aki unottan felállt, és kérdően a tanárra nézett.
-Kívülről vagy belülről?"😇"– Mi van itt? A szemben lévő teremben a saját hangomat sem hallom!
– Tessék hangosabban beszélni! – tanácsolta Zsolti, és a beszólását óriási röhögés kísérte.
– Hol van a szaktanár? – forgatta a fejét Farkas.
– Ott – mutatott a tanári asztal felé Andris.
– Hol? – kérdezte furán a tanárnő.
– Ott ül – kontrázott Robi.
– Ne szórakozzatok velem. Kivel van órátok?
– Az új tanárral. Láthatatlan Béla, de mi csak Láthatatlan tanár úrnak szólítjuk. És ott ül az asztalnál – erősködött Andris.
– Bernáth, ez nem vicces.
– Tanárnő, óránk van, ne tessék zavarni – kurjantotta Zsolti.
– Mondja már meg valaki, hogy kivel lenne órátok! Hol egy értelmes diák? Kinga! – állapodott meg a tekintete.
– Monsieur Durand nem jött órára – húzta ki magát Kinga.
– Akkor menj a tanáriba, és szólj. Addig egy hangot se!
– Ne tessék aggódni, Láthatatlan Béla bá' figyel ránk – intett Ricsi.
– Az agyamra mentek – sóhajtott fáradtan Farkas, és nyitva hagyva az ajtónkat, kiment."😊
– Kuss már, barack!
– Anyád a barack – vágta rá Körte csípőből, a nézőtéren pedig óriási röhögés tört ki.😂😂😂
– Oké – gondolta át. – Akkor azt hiszem, az lesz a legjobb, ha mi nem nagyon látjuk egymást – szólt, mire megrettenve néztem rá.
– Nem, nem. Az csak a műsor, nincs kikötve semmi, mi találkozhatunk, és…
– Beka – vágott közbe egy csalódott, vagy inkább lemondó mosollyal az arcán. – Akkor máshogy mondom.
– Igen?
– Nem akarlak látni. De komolyan – szólt teljesen őszinte tekintettel, mire összeugrott a gyomrom.
– Megértem. Meddig?
– Mit szólnál ahhoz, hogy mondjuk – forgatta a szemét számolgatva. – Soha.😥😥
Bárcsak kevésbé fájna, hogy ennyire beleestem ebbe az egoista hülyébe.
"– Csak – rázta meg a fejét tanácstalanul – fogalmam sincs, milyen lesz.
– Mi? – kérdeztem
– Nélküled – kiáltotta, dühösen széttárva a karját, és a fejét ingatva megfordult, majd elment."😖„Gyerek, ne már, el akarok
menni Londonba.”