[italik yerleri düşünceler olarak görün.]
Çocuk,bir kaç aydır konuştuğu fakat yıllardır aşık olduğu kız ile buluşmaya gidiyordu.
Onun,neşesini,alttan alttan etrafına olan bakışlarını,en çokta gülümsemesini sevmişti oğlan.Belki ünlü olacaktı fakat umursamıyordu.Yoora'yı kendine ait görüyordu ve bu onu mutlu ediyordu.
Kızın onu bulmuş olması,ayrı mutlu ediyordu onu.Belki de çok güzel bir gelecekleri olacaktı.
Jongin'de bunu istiyordu.
🌙🌙
Sonunda diye içinden geçirdi,Yoora.Jongin'i biliyordu ama onun olacağı aklından geçmemişti.
Yoora ilk defa o gün kendine çeki düzen vererek dışarı çıktı,h heyecanına engel olamıyordu.Ne kafar terslese bile,ona alışmış hatta hislerini aşka bile dönüştürmüştü.Sevilmemiş biri olarak,böyle bir şey onu çok kolay bağlamıştı.
Yoora,ona çikolatalı süt alan ve çikolata diye seslenen çocuğa aşık olmuştu.
🌙🌙
"Nerede kaldı bu kız?" Jongin heyecanla sürekli bir oraya,bir buraya gidip duruyordu.Çıkacaktı sonunda karşısına.Onunda,Yoora'nın da isteği oluyordu.
"Jongin-ah."Duyduğu ses ile bir anda dondu Jongin.
"Ya da Kai mi demeliyim?"Ve tekrar aynı sesi alayla bir tavırla duyunca arkasına döndü Jongin.
Yoora otuz iki diş gülümseyerek ona bakıyordu.
"Gelmişsin."Jongin yandan gülümsedi ve başını öne eğdi.
"Gelmemi istemezsem,geri dönebilirim."
"He bu arada Jongin Bey,düşündüğümden daha yakışıklıymışsın."Kız,Jongin'e yaklaştıkça,Jongin aklını yitirecek gibi oluyordu.Şu an sevdigi kız buradaydı ve ona yaklaşıyordu.Bu bir hayal bile olabilirdi.
"Yoora be-"Tekrar konuşmaya çalıştığında,kız onu susturdu.
"Jongin-ah,bence sen ve ben iyi bir ikili olacağız."
YN/
Bitti~Okul yüzünden hep,sevmeyin okulu hehe~
Çok saçma anlık ilhamla yazılmış hikayemi sevin,Sonunda bitti yeay ✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chocolate milk::kim jongin
Short Storykaithechicken:Bu kadar çok çikolatalı süt içersen benim gibi esmer olacaksın. xxyooraxx:Ne ?