Beril sağol yavrucum
Etiketleyecegim levwnhes var yalnızca
1-Yaklaşık bir hafta önce diş teli takıldı,mutlu degilim.
2- 6 sene boyunca karate yaptım fakat bazı nedenler dolayı bıraktım.
3- Sağlık meslekte okuyorum.Aslında Kocaeli nde oturuyoruz fakat okulum İstanbulda Babaannemle kalıyorum.
4-Bir kaç sene öncesine kadar ögretmenlerimle bile konusamiyordum.
5-Sanal arkadaslarim disinda gercekten yanimda olacak 2-3 dostum var.
6-Sanal arkadaslarim benim icin cok ayri cunku ne kadar uzak olsakta birbirimizle surekli iletisimdeyiz.Ailemde hepsini bildigi icin hic sorun olmuyor.
7-Teog zamani *2000'liyim şşş* istedigim liseye giremeyecegim diye her gece agliyordum.
8-Hayatim cidden okul-ev arasi geciyor ve derslerim cok zor,*bu kiz anatomiden nefret ediyor*
9- 2 sene once ruyamda liseye basladigimda Beyza isminde bir arkadasim olacagini gormustum,simdi ise en yakin arkadasim Beyza ve bir de Bezzycim var naegawoozi
10-Kpop serüvenim Vernon sayesinde basladi iyi ki de baslamis
11-Fazla yaramaz bir çocuktum ki anneme göre hala öyleyim(!)
12-Küçükken gözüme bıçak battı fakat göz bebegine gelmedigini icin iyilesmis ki bunu ben bile hatirlamiyorum 4 yasindaymisim.Doktor gozunu kaybedebiliriz demesine ragmen gozum gayet iyi durumda
13-Dizlerim de ayni yerler de ve bileklerimde cok fazla yara izi var bu da bir hiperaktifligimin gostergesidir kkk
14-Eskiden cok fazla kitap okurdum.Hatta bir kitabi 4 defa okudugum icin annem elimden aldi *kitabin ismini dahi hatirlamiyorum*
15-GATA'da okumak istiyorum eger kazanirsam babam araba alacak.
16-Aileme veya cevreme hicbir zaman ne hissettigimi aciklayamadim,herseyi kendi icim de yasadigimdan fazla yipraniyor gibi hissediyorum.
17-Kardeşim bembeyaz iken ben esmerim ve bu baya koyuyor.Woozi gibi beyaz olmayi cok isterdim.
18-Hayatimda gecirdigim en berbat sene 8.sinifti.Kimsem yoktu.yeni tasindigim bir yerdeydim.Sinifimda ki kizlari sevmiyordum ve bir cocuga platonik olmama ragmen o beni kanka olarak goruyordu.Kolay kolay aglamayan bir insan olarak o sene cok agladim ve herkesten nefret ettim.O sene en cok dusundugum sey "Nefret edilecek ne yapmis olmam" di ama su an mutluyum.
19-Yapmacık insanlara katlanamiyorum ama benim okulumda bunlardan onlarca var.
20-Bana yazmaktan cekinmeyin lutfen,yeni arkadasliklara acigim.Bana yazin lutfen jxnxjdnxn
bu kadar xjxnjd yb gelecek kk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chocolate milk::kim jongin
Historia Cortakaithechicken:Bu kadar çok çikolatalı süt içersen benim gibi esmer olacaksın. xxyooraxx:Ne ?